Unlock Sony Ericsson K500i
Fra : Morten

Dato : 20-12-04 18:20

Der er vist noget om der kræves kabel til sådan én ik?

Nogen der kender en unlocker i Nordsjælland/Espergærde, som kan klare en
sådan mens man venter?
(Er ikke så meget for at sende mobillos ind).

Mvh
Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-12-04 18:21

On Mon, 20 Dec 2004 18:20:09 +0100, "Morten" <tilt_uz468@hotmail.com>
wrote:

>Der er vist noget om der kræves kabel til sådan én ik?

Ja.

>Nogen der kender en unlocker i Nordsjælland/Espergærde, som kan klare en
>sådan mens man venter?
>(Er ikke så meget for at sende mobillos ind).

Denne gruppe er ikke til handel.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Få en Gmail-konto uden beregning, når du handler hos simlock.dk
- det kræver blot du beder om den ved ordreoprettelse...

Fra : Morten

Dato : 20-12-04 18:34

> Denne gruppe er ikke til handel.

Beklager, hr. Betjent

Mvh
Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-12-04 18:59

On Mon, 20 Dec 2004 18:34:13 +0100, "Morten" <tilt_uz468@hotmail.com>
wrote:

>Beklager, hr. Betjent

Jeg er ikke betjent, jeg fortæller dig blot (i øvrigt stille og
roligt), at du har skrevet dit indlæg i den forkerte gruppe.

Er du ikke interesseret i at få et brugbart svar? Så bør du bruge den
korrekte gruppe (da du så "rammer" de korrekte læsere/brugere). Det er
da smart!

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Morten

Dato : 20-12-04 21:42

> Jeg er ikke betjent, jeg fortæller dig blot (i øvrigt stille og
> roligt), at du har skrevet dit indlæg i den forkerte gruppe.

Når jeg en gang i mellem bliver irriteret over et indlæg der er placeret
forkert, ignorerer jeg det eller en sjælden gang i mellem henviser til mere
korrekt gruppe, ikke bare sige at her hører det ikke hjemme. Har jeg et svar
jeg mener modtageren kan bruge, oplyser jeg det og så kan modtageren gå
videre med det i den korrekte gruppe. Undtagelse er dog hvis folk har
stillet datoen frem for at deres indlæg skal ligge øverst, så får de besked
om at stille uret og evt. smutte over i rigtig gruppe hvis gruppen er
forkert.

Mvh
Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-12-04 00:50

On Mon, 20 Dec 2004 21:42:20 +0100, "Morten" <tilt_uz468@hotmail.com>
wrote:

>Når jeg en gang i mellem bliver irriteret over et indlæg der er placeret
>forkert, ignorerer jeg det eller en sjælden gang i mellem henviser til mere
>korrekt gruppe, ikke bare sige at her hører det ikke hjemme.

Du har ret, det er smartest at henvise til den korrekte gruppe.

>Har jeg et svar jeg mener modtageren kan bruge, oplyser jeg det og så kan modtageren gå
>videre med det i den korrekte gruppe.

Jeg gav dig et svar. Det er dog ikke altid, at det er klogt. Så
"lærer" nogle folk, at det jo er helt unødvendigt lige at bruge et
øjeblik på at bruge den korrekte gruppe.

>Undtagelse er dog hvis folk har stillet datoen frem for at deres indlæg skal ligge øverst,
>så får de besked om at stille uret og evt. smutte over i rigtig gruppe hvis gruppen er
>forkert.

Der er flere måder, man kan opføre sig uheldigt på.

Jeg vil ikke sige, at jeg er irriteret over dit fejlplacerede indlæg.
Hvis man ikke henviser folk, så bliver det dog irriterende i længden,
da folk også her "lærer", at man bare kan poste løs hvor det nu lige
passer (eller rettere ikke passer).

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Th Frydensberg