Savlende killing?
Fra : Søren Kongstad

Dato : 20-12-04 16:15

Vores lille nye terrorist Harry er lidt af en spindetrold, når han bliver
nusset larmer han som en dieselhakker. Faktisk bliver han så ekstatisk at
han ikke kan holde på mundvandet! Der falder dråber af spyt fra hans mund,
og til sidst er han helt våd i hovedet når man nusser ham. Lidt sjov
effekt - er det noget i kender til?

/Søren

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 20-12-04 16:25

> [...]
> han ikke kan holde på mundvandet! Der falder dråber af spyt fra hans mund,
> og til sidst er han helt våd i hovedet når man nusser ham. Lidt sjov

Hi, hi. Sådan gør en af mine også Når det hele bare bliver rigtig
hyggeligt, så savler hun så man kan blive helt våd på trøjen.

Jeg tror det svarer lidt til en hund vi havde i mit barndomshjem. Den
tissede over det hele af glæde, når vi kom hjem.

Så hellere en savlende mis, tak!

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 20-12-04 18:42

Betina Rasmussen <rasmussenKATTE@BAKKEc.dk> wrote in

> Hi, hi. Sådan gør en af mine også Når det hele bare bliver
> rigtig hyggeligt, så savler hun så man kan blive helt våd på
> trøjen.

Lante har lidt af det samme. Han savler ikke overdrevet, men der kommer
list ud ved mundvigene når han virkeligt hygger sig

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-12-04 17:57

Søren Kongstad wrote:
> [...]
> spyt fra hans mund, og til sidst er han helt våd i hovedet når man
> nusser ham. Lidt sjov effekt - er det noget i kender til?

det er et babyinstinkt, ligesom når de ælter og bliver helt salige af
det....
både ælteriet og savleriet er noget der er et levn fra killingetiden hvor de
fik mælk fra moderen....
de ælter for at fremme mælkeproduktionen i moderens patter... og de savler
for at hjælpe mælken ned i maven når de har suget den ud ;)

--
Knus, Sabina
DK Shadowfax