Trådløs telefon
Fra : Thomas

Dato : 20-12-04 15:16

Jeg er på jagt efter en trådløs telefon til fastnetabonnement. Jeg
kender ikke forfærdelig meget til modellerne, og vil derfor høre, om
der er nogen der kan anbefale en bestemt model.

Jeg havde tænk mig at ofre 500-600 kroner. Det skulle vel være muligt,
hvis jeg venter til januar!?

Jeg har set at nogle telefoner sælges med ekstra telefonenhed og
oplader - det virker jo umiddelbart smart (hvis det virker), og kan
man få det uden at overskride budgettet for meget, vil jeg gå efter
det.

mvh.
Thomas

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 20-12-04 15:43

Thomas wrote:
> [...]
> oplader - det virker jo umiddelbart smart (hvis det virker), og kan
> man få det uden at overskride budgettet for meget, vil jeg gå efter

Jeg har en Panasonic kx-tcd 705 - den har fungeret upåklageligt i 2½ år nu.
Den er dog udgået af markedet, men de har f.eks. en model der hedder
kx-tcd 432 i øjeblikket (2 håndsæt) som fås til ca. 800,- (måske kan man
finde den billigere i januar).

/Jakob

Fra : Jens G

Dato : 20-12-04 16:25

On 20 Dec 2004 06:16:07 -0800, tce@ruc.dk (Thomas) wrote:

> [...]
>oplader - det virker jo umiddelbart smart (hvis det virker), og kan
>man få det uden at overskride budgettet for meget, vil jeg gå efter

Jeg købte for et par uger siden et sæt Philips DECT 111 Duo, som
består af base station, to telefoner og en ekstra lader. Sættet
kostede 599,- i Elgiganten dengang.

Telefonerne er grundlæggende OK. Man kan ringe lokalt mellem dem og
stille om. Der er nummerviser, men den husker vist kun de sidste 20
numre. Telefonbogen kan kun indeholde 10 numre. Ingen fancy features.

Det jeg savner mest er nok lys i displayet, som også godt måtte have
været lidt større. Men prisen taget i betragtning synes jeg det er OK.
Desuden er sættet kommet på tilbud i El-giganten idag, så jeg har lige
været inde og få 200kr tilbage på prisgarantien

--
Hilsen/Best Regards
Jens G

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-12-04 00:11

"Jens G" <jensg@denfindesalligevelikke.invalid> wrote in message

> [...]

> Desuden er sættet kommet på tilbud i El-giganten idag, så jeg har lige
> været inde og få 200kr tilbage på prisgarantien

Hvor ser du det tilbud henne? det er da vist ikke på deres hjemmeside?

Fra : Jens G

Dato : 21-12-04 19:19

On Tue, 21 Dec 2004 00:10:51 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

>"Jens G" <jensg@denfindesalligevelikke.invalid> wrote in message

>Hvor ser du det tilbud henne? det er da vist ikke på deres hjemmeside?

Det er i deres tilbudsavis på side 15, nederst til højre.
http://makeashorterlink.com/?C2171541A