FF - jeg mangler SEND menu
Fra : Ukendt

Dato : 20-12-04 12:00

I FF i Filer -> Send, er der kun muligheden for Send Link (via e-mail).

I IE giver den tilsvarende Send menu 3 muligheder:

Side med e-mail
Hyperlink med e-mail
Genvej til skrivebordet

Det er specielt den sidste, jeg ofte bruger.

Prøvede at installere <http://copyurlplus.mozdev.org/>, men den giver ikke
det ønskede resultat.

Findes der mon en anden add-on, der klarer dette?

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-12-04 12:46

Kjeld Nielsen kjeldn skrev:

> Genvej til skrivebordet
>
>Det er specielt den sidste, jeg ofte bruger.

Kan ikke rigtig hjælpe, men du kan da bare trække linket ud på
skrivebordet, så har du internetgenvej.
--
Knud

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-12-04 13:20

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Kan ikke rigtig hjælpe, men du kan da bare trække linket ud på
> skrivebordet, så har du internetgenvej.

Jeg læste lige om en med et lignende problem i en OS/2-gruppe, men han
kunne ikke bruge samme løsningsforslag, fordi vinduet var maksimeret -
hvilket affødte følgende spydige spørgsmål: Er du Windows-bruger?

Den grinede jeg meget af.

Sagt på en anden måde, mange Windows-brugere kører med maksimeret
browser, og de kan ikke rigtig bruge den slags smarte løsninger. De
kunne sikkert også nøjes med en gammel Windows 3.1.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stop spyware i Internet Explorer med SpywareGuard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-12-04 14:20

Kim Ludvigsen skrev:

>Jeg læste lige om en med et lignende problem i en OS/2-gruppe, men han
>kunne ikke bruge samme løsningsforslag, fordi vinduet var maksimeret -
>hvilket affødte følgende spydige spørgsmål: Er du Windows-bruger?

Hvad forhindrer en i at gøre browservinduet mindre, når man har
brug for det?
--
Knud

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-12-04 14:55

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Hvad forhindrer en i at gøre browservinduet mindre, når man har
> brug for det?

Jeg tror, det er for avanceret med flere ting på skærmen ad gangen. Jeg
har flere i familien, som jeg agerer support for, og de bliver grundigt
forvirrede, hvis jeg beder dem om at gøre vinduet mindre, uanset om det
er et browservindue eller for eksempel Outlook. Og det er vel og mærke
nogen som bruger computeren flere timer hver dag. Personligt har jeg det
omvendt, jeg føler mig enormt handicappet, hvis jeg maksimerer et program.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 20-12-04 13:00

On 20-12-2004 12:00 snabela punktum wrote:
> Findes der mon en anden add-on, der klarer dette?

http://deskcut.mozdev.org/ skulle kune gøre det!

Mvh.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-04 21:15

Den 20/12-2004 klokken 12:46, skrev
Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid>
i <kqeds01jlbdb9n4jjpcc475638bv9mtmpp@dtext.news.tele.dk>:

> Kan ikke rigtig hjælpe, men du kan da bare trække linket ud på
> skrivebordet, så har du internetgenvej.

Tak, Ja selvfølgelig.
Nogle gange kan man ikke se skoven for bare træer

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-04 21:18

Den 20/12-2004 klokken 13:00, skrev
"Mikkel Z. Herold" <mikkel@[remove_this]mzh.dk>
i <41c6bed7$0$14238$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>:

> http://deskcut.mozdev.org/ skulle kune gøre det!

Tak,
Prøvede lige at installere denne, men noget gik vist galt.
Virkede ikke, og status i Extensions var noget i denne retning:
Will be deleted after restart of Firefox.

Dette skete imidlertid ikke, hvorefter jeg fjernede den via den beskrevne
manuelle procedure,

Men, nu kan jeg tilsyneladende ikke mere installere extensions, whatsoever

Nå, men pyt med det. (Se mit svar til Knud),

Med venlig hilsen,
Kjeld