Hjælp: Køb af trådløst keyboard/mus
Fra : Kåre

Dato : 20-12-04 09:47

Jeg søger et trådløst keyboard/mus sæt til en julegave.
Har søgt på edb priser, men er blevet lidt forvirret.

Sættet skal bruges til en bærbar, som har en PS/2 port til mus, og en USB
port.
Jeg havde forestillet mig at RF modtageren skulle puttes i USB porten til
både keyboard og mus. I beskrivelserne af mange af sættene skriver de dog at
der både skal bruges PS/2 porte og USB. Sågar endda 2 PS/2 porte og en USB.
Jeg forstår det ikke. Jeg kunne dog forestille mig at nogle sæt benytter sig
af PS/2 port til mus, og USB til keyborad?

Hjælp mig lige på vej her...

pft
Kåre

Fra : Laziter [9440]

Dato : 20-12-04 10:14

"Kåre" <kaare@raffish.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sig
> af PS/2 port til mus, og USB til keyborad?

Jeg har et Logitech Cordless Desktop Pro sæt hvor der er et USB og et PS/2
stik på modtageren.
Der frit valg om jeg vil benytte mig af PS/2 stikket, sættet virker fint
hvis jeg kun vælger at benytte USB.

De fleste Logitech trådløse sæt kan køre udelukkende på USB, også selvom der
er et PS/2 stik på modtageren, så der kan du ikke gå helt fejl hvis du
vælger et sæt fra dem.
Logitech er imo førende indenfor tastatur og mus

Mvh
Benjamin

Fra : Kåre

Dato : 20-12-04 10:16

> [...]
> vælger et sæt fra dem.
> Logitech er imo førende indenfor tastatur og mus

Mange tak, det hjalp!
Så er jeg klar til at få købt den sidste julegave...

mvh
Kåre