Den rullende dyrlæge.
Fra : Stine

Dato : 20-12-04 00:11

Hej med jer.

Er der nogle som kender "den rullende dyrlæge" P. Sønnichsen?
Annoncen er set i Albertslundposten og vestegnen.

Jeg overvejer at få ham til at vaccinere min kat, da jeg ikke har bil og
lige har fået barn. Det er svært at komme til dyrlægen med barnevogn og
kattebur alene.

Hilsen Stine

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 20-12-04 06:10

Stine wrote:
> Hej med jer.
>
> Er der nogle som kender "den rullende dyrlæge" P. Sønnichsen?
> Annoncen er set i Albertslundposten og vestegnen.

Næ, jeg bor i Århus, men princippet lyder som noget JBH har fundet på.
De dyrlæger jeg kender her i området, tilbyder alle hjemme konsultation,
uden at de dog reklamerer med det.
Spørg lige den dyrlæge du plejer at bruge, om han/hun kan komme til dig.

M.v.h
Niels

Fra : mettedk

Dato : 20-12-04 07:07

Hej Stine.
Jeg kender Peter Sønnichsen, ved det at jeg har arbejdet sammen med ham i
nogle år. Du kan roligt ringe til ham og få ham til at kigge på dine dyr.
Mange hilsner Mette.

Fra : Kate

Dato : 20-12-04 18:39

"Stine" <stineSLETDETTE@get2net.dk> wrote in

> Er der nogle som kender "den rullende dyrlæge" P. Sønnichsen?
> Annoncen er set i Albertslundposten og vestegnen.

Ikke lige ham, men der er en, som hedder Anna Cramer, som også kører
ud. Hun har ingen klinik. Jeg har brugt hende, men stoppede fordi det
var for stressende for Sofie og Oliwer (nu afdøde misser) Kun Johan tog
det i stiv pote. Mine vil åbenbart hellere ud af døren for dyrlæge
check
Det eneste minus er at Anna Cramer ingen mulighed har for mere
komplicerede ting pga den manglende klinik. Dog har hun kastreret en
kanin på mit køkkenbord.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Stine

Dato : 20-12-04 20:06

Tak for svarene.

Hilsen Stine

Fra : Camilla Baird

Dato : 20-12-04 20:16

Kate wrote:

> [...]
> Det eneste minus er at Anna Cramer ingen mulighed har for mere
> komplicerede ting pga den manglende klinik. Dog har hun kastreret en

Da jeg boede i Holbæk, var jeg meget glad for at bruge Anna Cramer. Hun
opdrætter Somali og Newfoundland, så hun forstår, hvordan opdrættere
tænker, og de særlige problemer opdrættere kan stå med med deres avlsdyr.
mvh Camilla

Fra : Kate

Dato : 20-12-04 20:40

Camilla Baird <mail@korat.dk> wrote in

> Da jeg boede i Holbæk, var jeg meget glad for at bruge Anna Cramer.

Jeg var faktisk også glad for hende, men da kattene ikke var stoppede
jeg. Den sidste gang måtte vi jage Sofie rundt i hele stuen før vi
fangede hende, hun var ikke sig selv i 3 fulde dage efter den omgang.
Oliwer måtte vi hver gang pakke ind i et badehåndklæde, det var heller
ikke holdbart. På den tid åbnede så en dyrlæge lige udenfor min
hoveddør, så det var utroligt nemt at benytte ham istedet for.