/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
Erfaring med Logitech mus og reklamationer
Fra : Ukendt


Dato : 20-12-04 00:26

Hej.

Jeg købte en "cordless optical mouse/usb for notebook" sidste jul, og den
har virket upåklageligt, lige indtil i går.

Nu virker venstre musseknap kun hver. 2. gang - og det bliver værre og
værre
Så den skal formentlig til reparation.

Er der nogen der har erfarring med reklamationer på logitech mus ?
Kan man sende den direkte til Logitech, eller skal de gennem forhandleren ?
(Hvis den kan sendes direkte, plejer sådanne sager jo at tage en helt del
mindre tid)

Med venlig hilsen

Henrik Johansen
spam (snabl-du-ved-nok) byggecenter (punktum) com




 
 
Bjarke Hansen (20-12-2004)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 20-12-04 06:21

"H. Johansen" <henrik-snabel-a-duls-punktum-dk> wrote in message
news:41c60de8$0$168$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Er der nogen der har erfarring med reklamationer på logitech mus ?
> Kan man sende den direkte til Logitech, eller skal de gennem forhandleren
> ?

ja man ringer til logitech teknisk support, du finder nummeret på deres
hjemmeside... Så skal du formenligt klippe usb stikket af og sende ind til
logitech hvor de så sender dig en ny mus... Man skal vist kun henvende sig
til forhandleren hvis varen er defekt fra starten af.



Jesper G. Poulsen (20-12-2004)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 20-12-04 12:33

Bjarke Hansen wrote:

> ja man ringer til logitech teknisk support, du finder nummeret på

Logitech har en rigtig god support. Jeg fik en ny PSU til mit rat -
kvit og frit.


--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408942
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste