Det der med dyrlæger
Fra : Kate

Dato : 19-12-04 21:12

Nu hvor jeg flytter laaaangt væk fra vante omgivelser er jeg jo på
forkant med tingene og har tænkt dyrlæge. Via en kollega har jeg fået
anbefalet Snertinge Dyrehospital. Kender i det?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Sanni

Dato : 19-12-04 21:30

Kan klart anbefales. Jeg er stamkunde der gennem de sidste 18 år.
De er søde og dygtige. Ingen problem er for lille og intet er for stort.
De brænder for deres job.
Du kan læse mere om dem på

www.snertingedyrehospital.dk

Sanni

Fra : Kate

Dato : 20-12-04 17:52

"Sanni" <pythagoras@get2net.dk> wrote in

> Kan klart anbefales. Jeg er stamkunde der gennem de sidste 18 år.
> De er søde og dygtige. Ingen problem er for lille og intet er for
> [...]

Tusind tak, det er dejligt at høre. Intet er jo for godt til mine små
putter

Fra : Denise

Dato : 20-12-04 18:31

Kate wrote:
> "Sanni" <pythagoras@get2net.dk> wrote in

> Tusind tak, det er dejligt at høre. Intet er jo for godt til mine små
> putter

Hej Kate
Nus lige dine deeeejlige putter fra hende tanten, der bare blev ved til alle
ville nusses

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 20-12-04 20:42

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Nus lige dine deeeejlige putter fra hende tanten, der bare blev
> ved til alle ville nusses

Jeg skal prøve Lante har taget fast ophold ovenpå en af stablerne
af flyttekasser. Mowgli synes alle kasserne er spændende og Doughnut er
lidt fornærmet. Johan sidder dog mellem mig og tastaturet og bliver
kysset på