Problemer med en rekursiv funktion
Fra : Thorbjørn Asmussen

Dato : 19-12-04 20:36

Hej

Jeg sidder og er ved at lave et forum med rekursive funktioner. Det eneste
jeg ved om rekursive funktioner har jeg læst mig til på
http://html.dk/scripts/asp/00015/

Jeg har skrevet følgende:

<%
strSQL = "SELECT * FROM Entries"
Set rs = Conn.Execute(strSQL)

Do
' Gem data som kommasepareret liste
arrID = arrID & "," & rs("Id")
arrRE = arrRE & "," & rs("SvarId")
arrSU = arrSU & "," & rs("Emne")
rs.MoveNext
Loop while not rs.EOF
Rs.Close

' Lav arrays med data
arrID = Split(arrID,",")
arrRE = Split(arrRE,",")
arrSU = Split(arrSU,",")

' Funktion som undersøger for svar
Function Threads(intID)
For m = 1 to Ubound(arrID)
' Hvis svar til det indlæg som funktionen er kaldt med
If arrRE(m) = intID Then
' Tilføj til liste og kald funktionen for at undersøge for svar
Traade = Traade & "<ul><li>" & arrSU(m) & Threads(arrID(m)) &
"</li></ul>"
End If
Next
End Function

' Kald funktionen med alle hovedindlæg
Response.Write Threads(0)
End If
%>

Men jeg får ikke noget ud af det... Der bliver ikke skrevet noget. Er der
nogen der har en ide til hvad der kan være galt? Eller har en anden og bedre
løsning til hvordan jeg laver et forum, hvor svarerne har en træ-struktur?

Med venlig hilsen Thorbjørn