Nøddebo Præstegård i Windows Media Player ~
Fra : gingko \(fjern NOSPA~

Dato : 19-12-04 17:45

Hej
Fra fjernsynet optog vi for nylig folkekomedien Nøddebo Præstegård på en
DVD-RW, altså en af disse CD´er man kan slette og indspille igen.
Jeg bruger Windows XP Home Edition og har vist dermed automatisk indbygget
Windows Media Player.
Jeg har også et DVD-drev på min PC.

Og så er mit spørgsmål, om og hvordan jeg rent praktisk kan bevare
optagelsen enten på en CD, som jeg kan afspille på min computer og/eller på
TV´et,
samt om jeg måske også kan gemme den i en mappe, fx i mappen Musik, på min
PC, forudsat sådan noget er tilladt.
Men hvordan gør man det?

Jeg har prøvet at åbne for Windows Media Player og eksperimenteret lidt med
Filer og Bibliotek, men her er der vist tale om begrebet Mediabibliotek, og
det har jeg ikke fundet ud af endnu.
Tak for lidt vejledning.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-12-04 20:48

gingko (fjern NOSPAM) skrev:

>Fra fjernsynet optog vi for nylig folkekomedien Nøddebo Præstegård på en
>DVD-RW, altså en af disse CD´er man kan slette og indspille igen.

Prøv at find en mere relevant gruppe til dine spørgsmål, det har
intet med internet og browsere at gøre.

er bud på grupper, der passer bedre til dine spørgsmål.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : gingko \(fjern NOSPA~

Dato : 20-12-04 08:37

Knud Gert Ellentoft wrote:
> gingko (fjern NOSPAM) skrev:

> Prøv at find en mere relevant gruppe til dine spørgsmål, det har
> intet med internet og browsere at gøre.

Tak til Knud Gert Ellentoft for tipset.
Det vil jeg så gøre.