Anbefalinger vedr. køb af PC TFT skærm, 19~
Fra : Per

Dato : 19-12-04 17:10

Hej NG

Jeg vil gerne have skriftet min CRT skærm ud (den fylder for meget) og
derfor vil jeg gerne have en TFT skærm med en høj opløsning og en hurtig
responstid, da det kunne være man skulle spille lidt Fifa 2005 en søndag
eftermiddag

Jeg har hørt meget som Samsungs Syncmaster, men de koster jo kassen hvis man
skal ned under en responstid på 25 ms. Hvad skal man egentlig ned på hvis
man skal bruge den til krævende spil som f.eks. Fifa 2005?

Jeg har derfor set nedenstående nye 19" LG skærm med en responstid på 12
ms - er der nogle der har nogle erfaringer med LG indenfor TFT skærme?

Håber I kan hjælpe

På forhånd tak

Per

Fra : kenzo

Dato : 19-12-04 17:20

hvad må den koste ?

Fra : Per

Dato : 19-12-04 17:39

Jamen jeg har set den der LG til omkring de 3 K - så plus minus 500,-kr -
men selvfølgelig helst omkring de 3 K

En lille tilføjelse - jeg har set at 17" fra LG har DVI udgang - hvilket jo
er ret cool - og den koster omkring de 2.300 kr. - så mon man kan få en 19"
med mine krav samt et DVI udtag

Fra : Anders pedersen

Dato : 19-12-04 21:03

On Sun, 19 Dec 2004 17:10:06 +0100, Per wrote:

> [...]
> skal ned under en responstid på 25 ms. Hvad skal man egentlig ned på hvis
> man skal bruge den til krævende spil som f.eks. Fifa 2005?

Må jeg anbefale
dk.edb.hardware.skaerm

--
Med venlig Hilsen