wallas 1800 diagram
Fra : Erik

Dato : 19-12-04 16:24

Hej
er der nogle der kan hjælpe med et el diagram til en wallas 1800 B
Petroleumsvarmer.
På forhånd tak
Erik Christensen
Naver 29

Fra : AFN

Dato : 19-12-04 18:12

Hej Erik
Prøv at kigge her: http://www.wallas.no/pdf/1800sail.pdf

Det er godt nok til en 1800 "sail" - men måske er det noget du kan bruge
alligevel?

Anders

Fra : Erik

Dato : 19-12-04 18:55

hej anders
det er for nyt et diagram, men det er noget af det rigtige
det er en gammel varmer jeg har fået som jeg prøver at stander her i de
kolde vintermåneder.
hvordan med jer kan i holde varmen i nørrekås ?

hilsen erik

Fra : AFN

Dato : 19-12-04 19:12

> [...]
> kolde vintermåneder.
> hvordan med jer kan i holde varmen i nørrekås ?

Ingen problemer - godt nok går der noget diesel til, men det er i hvert fald
billigere end fjernvarme!
Men næste jul - når vi er 2-3000 sømil længere sydpå, bliver nok lidt
varmere alligevel

Jeg havde selv en af de gamle Wallas 1800 i Naverone. Skal prøve at se om
manualen ligger et sted oppe i skuret næste gang jeg kommer forbi. (Men tror
egentlig at den røg ud sammen med varmeren).

God jul på øen! / Anders

Fra : bentp

Dato : 21-12-04 20:16

Hej Erik

Jeg kan sende dig en indscannet manual fra 1975. Mon ikke den er gammel nok?

mvh
bent

Fra : Erik

Dato : 22-12-04 07:22

"bentp" <bentp@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Erik
>
> Jeg kan sende dig en indscannet manual fra 1975. Mon ikke den er gammel
> nok?
>
> mvh
> bent

Hej bent
det ville være en stor hjælp. alderen lyder også rigtig
på forhånd tak.

mvh
Erik
erme@fjerntele2adsl.dk