Hvilken scanner er bedst?
Fra : Vega

Dato : 19-12-04 15:16

Hej.

Hvilken scanner til max 700 kr. gerne billigere er god til scanning af
billeder til skole projekter?
Hvilken vil I anbefale, og evt. har erfaring med. Canon kunne det være et
godt valg?

Mvh. Vega.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 19-12-04 21:43

Vega wrote:

> Hvilken scanner til max 700 kr. gerne billigere er god til scanning af
> billeder til skole projekter?
> Hvilken vil I anbefale, og evt. har erfaring med. Canon kunne det
> være et godt valg?

Hvis du skal scanne billeder vil jeg fra råde en Canon Lide modellerne.
De bruger lysdioder til at belyse billedet med og det giver ikke sågodt
et resultat som et med lysstofrør. Har selv en Canon Lide 20 og er glad
for den.

Canon er et fint valg.

mvh
Henning

Fra : Vega

Dato : 19-12-04 22:25

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.valid> skrev i en meddelelse

> [...]
> De bruger lysdioder til at belyse billedet med og det giver ikke sågodt
> et resultat som et med lysstofrør. Har selv en Canon Lide 20 og er glad

Hvilken vil du så anbefale?

Mvh. Vega.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 20-12-04 16:19

Vega wrote:

> Hvilken vil du så anbefale?

Canon Canoscan 3000 ex
Set til 553,- på en netbutik.

mvh
Henning

Fra : John

Dato : 19-12-04 22:51

> [...]

> Hvis du skal scanne billeder vil jeg fra råde en Canon Lide modellerne.
> De bruger lysdioder til at belyse billedet med og det giver ikke sågodt

Hmmm.... 2 gange anbefaling + 2 gange negativ anbefaling =?

Mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-04 00:06

> [...]
> De bruger lysdioder til at belyse billedet med og det giver ikke sågodt
> et resultat som et med lysstofrør. Har selv en Canon Lide 20 og er glad

Undskyld, men hvad syntes du egenligt selv om din bemærkning.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 20-12-04 16:28

Kim Michael Larsen wrote:

> Undskyld, men hvad syntes du egenligt selv om din bemærkning.

Det kunne sagtens have været gjort bedre. Jeg fik kvalt mit budskab
om at der er to forskellige typer scanner fra Canon.

mvh
Henning

Fra : Max

Dato : 20-12-04 08:35

Hej Vega

> Hvilken scanner til max 700 kr. gerne billigere er god til scanning af
> billeder til skole projekter?

EPSON Perfection 2480 kunne være et godt valg, Epson har sådan et
dejligt interface og de modeller jeg har haft med at gøre har fungeret
helt efter hensigten.

Mvh Max