vandproblemer
Fra : Jørgen

Dato : 19-12-04 10:23

Jeg har et lille problem med vandet.
Jeg skal tisse igen og igen.
Drikker jeg en kop te, skal jeg meget hurtig efter, ikke nok med at jeg
skal tisse, hvis jeg ikke skynder mig drypper jeg i bukserne..
Så jeg er begyndt at holde igen med drikke, te er det værste, og så
risiker jeg vel at jeg får for lidt væske. Urinen er altid klar og det
tyder vel på at jeg får nok.
Nogen der har et bud på løsningen

Jørgen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 19-12-04 11:30

Jørgen <js0@c.dk> wrote:

> [...]
>Så jeg er begyndt at holde igen med drikke, te er det værste, og så
>risiker jeg vel at jeg får for lidt væske. Urinen er altid klar og det

Gætter på du er oppe i en alder hvor prostata begynder at drille ?!?!

Smut en tur forbi lægen, for det er et problem der let kan gøres noget
ved.

<mlr>

Fra : Tina

Dato : 20-12-04 13:25

Blærebetændelse er også en mulighed. tag en urinprøve med til lægen.

Fra : Jørgen

Dato : 20-12-04 14:20

Tina skrev:
> Blærebetændelse er også en mulighed. tag en urinprøve med til lægen.
det har stået på i flere år er for resten 63 år

Fra : Kathrine

Dato : 20-12-04 19:42

"Jørgen" skrev:

> [...]
> Så jeg er begyndt at holde igen med drikke, te er det værste, og så
> risiker jeg vel at jeg får for lidt væske. Urinen er altid klar og det

Du skal en tur til lægen.
Han vil helt sikkert have at du har en urinprøve med, så han kan se om
du evt. har en infektion.
Dernæst vil han sikert også føle på din prostata. Den kan være
forstørret og give dig de gener. Mål evt. dit væskeindtag og noter dine
toilettider over et par dage inden lægebesøget. Det kan give lægen et
godt billede af, hvordan dine væskevaner er.
Ellers kan du have problemer af samme karakter, hvis du er overvægtig og
evt. har blodsukkerproblemer (begyndende sukkersyge).
Så se du at komme afsted
Løsningen kan være lige til og det andet er jo nærmest som et mindre
handikap (kender det selv!).
--
Kathrine

Fra : Jørgen

Dato : 21-12-04 09:21

Kathrine skrev:

> Du skal en tur til lægen.
Jeg har snakket med lægen, skulle have fornyet en recept, og han vil se
mig engang ved lejlighed.
Det bliver nok om et par mdr. nar jeg har været på sygehuset ved. narkolepsi
¨¨jørgen

Fra : JytteJ

Dato : 22-12-04 12:54

> [...]
> mig engang ved lejlighed.
> Det bliver nok om et par mdr. nar jeg har været på sygehuset ved.

Ærlig talt Jørgen, hvis du vil af med de gener, så insistér på en tid hos
lægen snarst muligt.
God Jul
VH.
Jytte

Fra : Jørgen

Dato : 22-12-04 13:36

Du lyder som min kone, men ok i har nok ret

god jul

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 22-12-04 22:08

> Du lyder som min kone, men ok i har nok ret

Du er 63 år og har ikke lært at konen altid har ret *S* ?
Kom nu til lægen, så er det overstået, og du får det bedre.

God jul

Mvh Maria
- der lige har brugt 10 dage på at få min mand til tandlæge

Fra : Jørgen

Dato : 23-12-04 09:32

> Du er 63 år og har ikke lært at konen altid har ret *S* ?

Er kvinder bedre???

Da min kone fald bevistløs om og der gik ½ time inden hun kom til
bevisthed, lige for ambulancen nåede hospitalet, fik jeg at vide at jeg
godt kunne vente med at ringe 112Det var da undersøgelserne var overstået.
En anden gang hvor hun fik en hjerte anfald og havde glemt sine
nitroglycerin piller. sagde hun " vil du ikke godt vente med at ringe"
det var det sidste hun sagde inden hun næsten var bevistløs.

( hun lever i bedste velgående)

Så min påstand er at kvinder er værre