Iframebox med refresh knap "funktion"
Fra : Dennis

Dato : 19-12-04 10:08

Hej hej..

Er der nogle der kan hjælpe med mig at finde dette?

Jeg leder efter en javascript funktion der gør at jeg kan smide
en forum box på mit site. I en frame. I den frame skal der være
en refresh knap, som kun refresher denne frame?

Nogle der skulle ligge inde med dette script eller vide hvor jeg
kan finde det ?

Funktionen kan ses inde på www.connery.dk på forsiden under
forum.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : *XxX*

Dato : 19-12-04 11:42

"Dennis" <admin@limi.dk> wrote in message
> [...]
> en forum box på mit site. I en frame. I den frame skal der være
> en refresh knap, som kun refresher denne frame?

Prøv evt.

Fra : Dennis

Dato : 19-12-04 15:15

Hej hej..

Jeg skal gerne bruge koden incl frame m.m. det er det jeg ikke
kan hitte ud af at finde

Altså koden/kilden med frame hvor der er en refresh knap på som
refresher det som ligger inde i den frame..

/Dennis

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-12-04 21:44

En iframe laver du sådan her:
<iframe id="myframe" src="dinside.htm">
Your browser does not support inline frames or is currently configured
not to display inline frames.
</iframe>

Scriptet placerer du på den/de sider der loades i iframen.
En knap kan du lave som et billede i et grafik program eller sådan
her:
<form>
<input type="button" value="Refresh" onclick: script her />
</form>

Selve scriptet fik du af xxx.

Fra : Dennis

Dato : 21-12-04 23:12

Tak for hjælpen.. jeg prøver

Fra : Dennis

Dato : 23-12-04 10:45

Jeg har nu fået det til at virke. har kun et problem tilbage.

Den iframe er RET bred.

Hvordan laves den kun ca 165 pixels bred ? jeg har prøvet at
smide det hele i en frame og sætte breden på 165 men det virker
ikke. den tvinger den ud i breden alligevel.

Nogle som kan hjælpe ??

Glædelig jul

/Dennis

Fra : Dennis

Dato : 23-12-04 14:49

Se bort fra overstående indlæg.. fandt en løsning

Glædelig jul til alle