MS Windows
briani 27239
lave ny "indviklet" genvej kan man det ?
Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 19-12-04 09:30

Jeg har et problem med at se tekst på nogle hjemmesider, da jeg nu
sidder 3½ meter fra min lcdskærm i stuen og bruger den som pc-skærm.
Jeg har indstillet det jeg kan i handikaphjælp og bruger ctrl+rullen
på musen nogle steder, men det er ikke altid nok så derfor bruger jeg
denne indstilling :

tools / internet options / accesibillity / ignore fonts.. / ok / ok

nu er mit spørgsmål så, kan jeg ikke lave en genvejstast så jeg bare
kan klikke det fra og til med en eller 2 taster ? jeg har et logitech
dinovo keyboard, hvis det skulle have betydning. og jeg kører XP
profesional med sp2

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 19-12-04 09:45

Punish The Deed, Not The Breed. wrote:

> [...]
>
> tools / internet options / accesibillity / ignore fonts.. / ok / ok
>
> nu er mit spørgsmål så, kan jeg ikke lave en genvejstast
[...]

Ahhh... problemer med Internet Explorer. Jeg tror ikke det er let i IE at
skifte de indstillinger hurtigere. Prøv istedet Opera.
http://www.opera.com/

Med + og - kan du zoome (tekst og billeder)
Med Ctrl + G kan du hurtigt vælge ny "style"

Der er lidt at sætte sig ind i, men det er besværet værd.

Der er sat FUT til news:dk.edb.internet.software.browser hvor
browser-kompetencen nok er større
--
Mvh. Lars

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 19-12-04 10:48

On Sun, 19 Dec 2004 09:45:17 +0100, Lars Jørgensen <no@email.invalid>
wrote:

> [...]
>
>Der er lidt at sætte sig ind i, men det er besværet værd.
>

>Der er sat FUT til news:dk.edb.internet.software.browser hvor

ok jeg vidste ikke at der fandtes sådan en gruppe men nu har jeg
jo vænnet mig til IE så håber de kan løse det for mig ellers tak