Bluetooth Dongle
Fra : Anja Nielsen

Dato : 19-12-04 01:30

Hej.
Jeg har lige fået en Nokia 6230 og i den forbindelse vil jeg gerne vide, om
det er ligegyldigt hvilken bluethtooth dongle jeg køber. Jeg kan se, at de
fås i mange forskellige prisklasser, men hvad er forskellen?
Mvh.
Anja

Fra : Basil

Dato : 19-12-04 11:36

Anja Nielsen wrote:
> [...]
> det er ligegyldigt hvilken bluethtooth dongle jeg køber. Jeg kan se, at de
> fås i mange forskellige prisklasser, men hvad er forskellen?

Jeg ved det ikke.
Jeg har bare købt en billig en, og den virker fint med N6230.
Kai

Fra : Anders Ravn

Dato : 21-12-04 20:13

Anja Nielsen wrote:
> [...]
> det er ligegyldigt hvilken bluethtooth dongle jeg køber. Jeg kan se, at de
> fås i mange forskellige prisklasser, men hvad er forskellen?

Jeg har en SiteCom 500 til 200 kr. Den virker upåklageligt.

- Anders

Fra : Anja Nielsen

Dato : 22-12-04 02:15

Ok, tak for svarerne. Så køber jeg også bare en billig en.
Mvh.
Anja