Hvilket grafikkort?
Fra : Torben Brøndum

Dato : 18-12-04 23:18

Hej,

Hvilket freeware program (til win98SE) kan jeg bruge for at finde ud af
hvilket grafikkort den pågældende pc har i sig - jeg vedd et ikke og magler
en win98 driver. Kan I hjælpe - tak.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-12-04 23:57

Torben Brøndum wrote:

> Hvilket freeware program (til win98SE) kan jeg bruge for at finde ud
> af hvilket grafikkort den pågældende pc har i sig - jeg vedd et ikke
> og magler en win98 driver. Kan I hjælpe - tak.

Everest Home Edition fra Lavalys kan...

http://www.lavalys.com/

Jesper G. Poulsen

Fra : Peter

Dato : 19-12-04 12:32

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvilket freeware program (til win98SE) kan jeg bruge for at finde ud af
> hvilket grafikkort den pågældende pc har i sig - jeg vedd et ikke og

Det findes der et utal af programmer, der kan gøre. Jeg bruger Aida, som kan
downloades her:
http://www.chip.de/downloads/c_downloads_8863683.html

Peter B