Sikkerheden på det trådløse net.?
Fra : No Spamming

Dato : 18-12-04 23:12

Hejsa Ng

Jeg er ved, at teste sikkerheden på mit trådløse netværk.

Det vil sige, at jeg forstiller mig, at jeg er "hacker" og vil bryde ind
på mit trådløse netværk(for på den måde, at kunne forbedre sikkerheden).

Sikkerheden skal tjekkes på:
1. WEP (kan den opsatte nøgle brydes?)
2. MAC (kan MAC. adr. opsnappes? - Der bruges Mac. filter)
3. SSID(kan SSID ses selvom det er skjuldt?)
4. Kender du andre områder????

Programmet / programmerne skal være til Windows XP IKKE til LINUX.

Det er også i orden hvis du kender bare et program som kan teste det
trådløse netværk på bare ét eller flere punkter.

Håber, at der er nogle som kan hjælpe mig.

De Bedste hilsner

J.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-12-04 23:20

No Spamming skrev:

>Håber, at der er nogle som kan hjælpe mig.

Det kan de i news:dk.edb.netvaerk eller news:dk.edb.sikkerhed,
hvor dine spørgsmål hører hjemme.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : No Spamming

Dato : 18-12-04 23:55

Knud Gert Ellentoft wrote:

> [...]
> http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
> af nyhedsgrupperne,
> så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
tak