Routerskifte = ZyXEL pRESTIGE 944->964 (?~
Fra : Ukendt

Dato : 18-12-04 22:23

Hej NG.

Jeg har lige byttet min kabelrouter (på antenneforeningens forlangende)
fordi 'den gamle routers (ZyXel Prestige 944) docsis 1.1 var forældet' - den
nye Prestige 964 kan jeg se er Docsis 2.0.

Men jeg er lidt nysgerrig efter at finde ud af hvilken betydning disse
ændringer har ? Docsis 2.0 - det skulle muliggøre QoS, men udover det...?
Derudover er der kommet
usb-stik i, men hvad kan det bruges til i denne sammenhæng ?
Jeg er selv interesseret i at få IP-telefoni, men undskylder, hvis
dk.teknik.telefoni ikke er den rette gruppe at spørge i...) ?

Mvh. Carstenwm