PocketDrive 6in1
Fra : Dennis

Dato : 18-12-04 21:33

Er der noget der skulle ligge inde med driver til PocketDrive 6in1 Kortlæser
Da jeg ikke kan få forbindelse til www.hama.de
Som skulle have produceret denne model (købt i netto)

Fra : Thomas

Dato : 18-12-04 23:44

"Dennis" <d.yssing@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der noget der skulle ligge inde med driver til PocketDrive 6in1
> Kortlæser
> Da jeg ikke kan få forbindelse til www.hama.de
> Som skulle have produceret denne model (købt i netto)

Prøv http://www.hama.de/portal/type*3/action*1026/searchMode*1/q*pocketdrive

/Thomas

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-12-04 01:49

Dennis skriblede og skrablede følgende:

> Er der noget der skulle ligge inde med driver til PocketDrive 6in1
> Kortlæser Da jeg ikke kan få forbindelse til www.hama.de
> Som skulle have produceret denne model (købt i netto)

www.tersgov.dk/pocketdrive.zip

Der er kun drivere til win samt manualen. Giv mig besked, når du har hentet
den, så jeg kan slette den igen.

Claus