Lidt læsning om opsætning af VPN ??
Fra : DeBoss

Dato : 20-05-01 00:06

Mellem 6-7 PC'ere spredet over landet...
Er der nogen der kan give en simpel opskrift ?

Mvh Dennis

Fra : Jens

Dato : 20-05-01 11:33

"DeBoss" <dennis@bitnisse.dk> skrev i en meddelelse
> Mellem 6-7 PC'ere spredet over landet...
> Er der nogen der kan give en simpel opskrift ?

Hvilket udstyr har du ? Hvordan er de forbundet ?

Har du ADSL linier, og en Windows NT/2000 server på en af lokationerne, så
kan jeg anbefale PPTP. Det er temmeligt nemt at sætte op.

Jens

Fra : DeBoss

Dato : 05-06-01 01:29

Jeps W2000server på den der skal få lov at styre (ikke hos mig)
og alle har ADSL-linier.. vi har leget lidt med det for nyligt.. men om det
var PPTP skal jeg ikke lige kunne sige.. der er 2 forskellig TP'er ikk ??
men vi fik det ikke til at køre på serveren.. oig det er jo ligesom ret
vigtigt *GG*

Udstyr.. eehh som sagt.. vi er 6-7 computere spredt over hele landet alle
med ADSL.. computeren er jo ret ligegyldig, men alle kører en eller anden
form for Windows 98 ->

Forbundet... ehh gennem internettet

Man kan ikke se en walk through eller lign for det nogensteder vel ??

Mvh Dennis