fødselsdags lege
Fra : S.B.

Dato : 18-12-04 21:00

hej

min datter skal have børnehaveklassen hjem til fødselsdag, men er lidt tom
for ideer til en eller anden aktivitet.
Skal ikke være den sædvanlige skattejagt. og udenfor har vi ikke den store
legeplads.
Nogen der har et forslag til noget der kan beskæftige 14 tøser på en 6 - 7
år i en god time indendørs?

Søren

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 19-12-04 11:55

S.B. wrote:
> [...]
> legeplads.
> Nogen der har et forslag til noget der kan beskæftige 14 tøser på en 6 - 7

Det finder de såmænd helt selv ud af, hvis du lader døren til din
datters værelse stå åben. Det plejer at være et hit at vise sine ting
frem og at komme på besøg og se hvad andre har og desuden får du en
sjælden chance for at se hvordan ungerne leger sammen.
Vi plejer at have ungerne i fire timer og nogle er ude og andre er inde,
alle leger med alle og de hygger sig helt uden at man behøver at
planlægge hvert minut for dem.

Marianne Feddersen

Fra : Brian k

Dato : 20-12-04 00:31