Nyt problem med firefox 1.0
Fra : N_B_DK

Dato : 18-12-04 14:09

Heysa...

Nu efter jeg har opgraderet fra 0.93. til en er der opstået en del
problemer, kan f.eks ikke trykke på flere links i OE, uden at der bliver
skiftet over til FF hver gang (meget belastende), har installeret
http://texturizer.net/firefox/extensions/#tabprefs Tabbrowser Preferences
men det løser ikke mit problem :/nogen ideer ? ellers ryger 0.93 ind igen
*S*

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-12-04 15:13

N_B_DK skrev:

> Nu efter jeg har opgraderet fra 0.93. til en er der opstået en
> del problemer, kan f.eks ikke trykke på flere links i OE, uden
> at der bliver skiftet over til FF hver gang (meget
> belastende),

Hvordan ville du gerne have det? Skal linket kun følges første
gang?

Eller er problemet at Firefox åbner et nyt vindue/ny tab hver gang
du klikker på et link (det kan ændres i indstillingerne).

> http://texturizer.net/firefox/extensions/#tabprefs Tabbrowser
> Preferences men det løser ikke mit problem

Jeg kender ikke til den udvidelse.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : N_B_DK

Dato : 18-12-04 16:33

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Hvordan ville du gerne have det? Skal linket kun følges første
> gang?

Jeg vil gerne have at jeg kan trykke på alle de links jeg vil i OE UDEN at
der skiftes over til FF, men de skal selvfølgelig åbnes i nye tabs hver for
sig ;)

> Eller er problemet at Firefox åbner et nyt vindue/ny tab hver gang
> du klikker på et link (det kan ændres i indstillingerne).

Nej det skal den skam *S*

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-12-04 16:48

N_B_DK skrev:

> Jeg vil gerne have at jeg kan trykke på alle de links jeg vil
> i OE UDEN at der skiftes over til FF,

Er problemet at Firefox får fokus når du kliker på et link? For
umiddelbart kan jeg ikke se hvad problemet går ud på (hvis jeg
klikker på et link i en mail er det som regel fordi jeg gerne vil
have siden åbnet i min browser).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : N_B_DK

Dato : 18-12-04 17:20

> [...]
> umiddelbart kan jeg ikke se hvad problemet går ud på (hvis jeg
> klikker på et link i en mail er det som regel fordi jeg gerne vil

Ja dette er mit problem, modtager en del mails fra et online forum om
diverse tråde, og det er belastende at skulle skifte tilbage hver gang,
noget nemmere at trykke på de indlæg man vil se nærmere, og derefter skifte
til FF (hvor de så allerede er indlæst ;) )

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-12-04 17:40

N_B_DK skrev:

> Ja dette er mit problem,

O.k. - så lykkedes det mig at forstå hvad der var problemet ;)
Jeg har desværre ikke nogen ideer til at løse det.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : N_B_DK

Dato : 18-12-04 17:50

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:
> O.k. - så lykkedes det mig at forstå hvad der var problemet ;)
> Jeg har desværre ikke nogen ideer til at løse det.

Ok, skifter tilbage til 0.93 der virkede det nemlig som jeg ville have det
;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Dino

Dato : 19-12-04 01:00

Den 18-12 2004 skrev N_B_DK i dk.edb.internet.software.browser:

> [...]
> installeret http://texturizer.net/firefox/extensions/#tabprefs
> Tabbrowser Preferences men det løser ikke mit problem :/nogen ideer ?

Med Tabbrowser Extensions er det muligt.

<http://extensionroom.mozdev.org/more-info/tbe>
<http://piro.sakura.ne.jp/xul/_tabextensions.html.en>

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : N_B_DK

Dato : 22-12-04 11:51

Dino wrote:
> Med Tabbrowser Extensions er det muligt.
>
> <http://extensionroom.mozdev.org/more-info/tbe>
> <http://piro.sakura.ne.jp/xul/_tabextensions.html.en>

Nope, som jeg skriver i første indlæg virker det netop ikke som jeg ønsker,
men har skiftet tilbage til 0.93, og alt spiller som jeg vil have det *S*

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Dino

Dato : 23-12-04 14:37

Den 22-12 2004 skrev N_B_DK i dk.edb.internet.software.browser:

> Nope, som jeg skriver i første indlæg virker det netop ikke som jeg
> ønsker, men har skiftet tilbage til 0.93, og alt spiller som jeg vil
> have det *S*

Nej, i første indlæg skriver du om Tabbrowser Preferences, ikke Tabbrowser
Extensions... som virker (spiller) med FF 1.0.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-12-04 16:23

Dino wrote:

> Nej, i første indlæg skriver du om Tabbrowser Preferences, ikke
> Tabbrowser Extensions... som virker (spiller) med FF 1.0.

Ikke destro mindre er den den samme jeg havde og nej det virkede ikke hos
mig, heller ikke med en clean install, men det er også ligegyldigt, er
hoppet tilbage og det spiller bare nu *S*

--
MVH.
N_B_DK