Asus K8V SE "Gameport"
Fra : The Grif

Dato : 18-12-04 11:19

Hej jeg har et Asus K8V SE bundkort, men jeg kan ikke
rigtig få gameporten til at virke. Er der nogle specielle drivere
der skal ligges ind. Den er ikke at se i enhedshåndteringen.
Drivere til onboard lyd er instaleret og virker fint.

Mvh Lasse

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 18-12-04 12:35

The Grif wrote:
> [...]
> der skal ligges ind. Den er ikke at se i enhedshåndteringen.
> Drivere til onboard lyd er instaleret og virker fint.

Jeg har før set eksempler på, at sådan en skulle "enables" i Bios'en..

Fra : The Grif

Dato : 18-12-04 13:17

Hej tak for det, nu eksistere den i enhedshåndteringen
me´n virker desværre stadig ikke, har et sidewinder 3D pro joystick
men den siger at det ikke er tilsluttet. Joystick virker fint på en anden XP
maskine
ved ikke rigtig hvad der er galt

Lasse