Nokia 6230 PC Suite Bluetooth T Hansen
Fra : Gert Jacobsen

Dato : 18-12-04 09:46

Hej NG
er der nogen der har fået nævnte til at fungerer sammen?
Hvordan
Gert

Fra : Martin Vollert

Dato : 20-12-04 05:05

"Gert Jacobsen" <engvang@jacobsen.tdcadsl.dk> wrote in message news:41c3ed71$0$221$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Hej NG
> er der nogen der har fået nævnte til at fungerer sammen?
> Hvordan

Jep min (hvis vi snakker om Billionton) fungere med både PCsuite og
Oxygen Manger.
Har du installeret driveren fra cden der fulgte med bluetoothen ?.
--
Hilsen Martin.

Fra : Gert Jacobsen

Dato : 22-12-04 04:42

Hej Martin
Ja driveren er installeret.
Den virker somme tider!
Det kunne tyde på en eller anden betjeningsfejl?
Det er jo ret karakteristisk med den tye fejl. Hvis man ved hvad de er ville
man jo ikke gøre det ! ?
Gert

Fra : Martin Vollert

Dato : 22-12-04 14:19

"Gert Jacobsen" <engvang@jacobsen.tdcadsl.dk> wrote in message news:41c8ecde$0$281$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> Det kunne tyde på en eller anden betjeningsfejl?
> Det er jo ret karakteristisk med den tye fejl. Hvis man ved hvad de er ville

Du skal også huske at den skal være aktiveret, det lille blå BT icon nede i din
tray (den med uret) skal lyse grønt så er den aktiveret.
Prøv at højre klikke på iconet også "gennemse BT stedre"

--
Hilsen Martin.