Slette bestemt linje i *.TXT-fil
Fra : Niels

Dato : 18-12-04 07:31

Hvordan sletter jeg en bestemt linje i en *.TXT-fil.

Please hjælp mig helt, i steddet for bare at skrive at jeg bare skal hente
noget volapyk, og bagefter gøre noget andet mystisk.

--
Mvh. Niels (http://niels.spoweb.dk)
http://niels.spoweb.dk/noop - Søgemaskine

Fra : Jimmy

Dato : 18-12-04 14:20

"Niels" <niels@spoweb.dk> wrote in message
> Hvordan sletter jeg en bestemt linje i en *.TXT-fil.
>
> Please hjælp mig helt, i steddet for bare at skrive at jeg bare skal hente

Hold nu op med at stille det samme spørgsmål igen og igen og hver gang få
sat tyve personer til at skrive et script til dig.

Det ville være praktisk om du selv lærte noget PHP eller om du betlate en
skribent for at skrive dit script. Denne gruppe er ikke til for at folk kan
få udført gratis arbejde men bl.a. til for at få hjælp, hvor man er gået i
stå.

Mvh
Jimmy

Fra : Niels

Dato : 18-12-04 15:22

"Jimmy" <bla@bla.bla> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan
> få udført gratis arbejde men bl.a. til for at få hjælp, hvor man er gået i

Øh, jeg akn se at jeg ikke har postet dette spørgsmål før nogle uger siden.
Så det var forkert.

Og så vil jeg faktisk også kun have hjælp

Så lige nogle rettelser

Fra : Jimmy

Dato : 19-12-04 03:11

> "Jimmy" <bla@bla.bla> skrev i en meddelelse

> Øh, jeg akn se at jeg ikke har postet dette spørgsmål før nogle uger
siden.
> Så det var forkert.

Du har skrevet SEKS stort set identiske indlæg på ni dage!

9/12
Slette bestemt linje i *.TXT-fil

11/12
Redigere bestemt linje i *.TXT-fil

12/12
Re. Re. Redigere bestemt linje

16/12
Rette bestemt linje i txt-fil

18/12
Rette bestmemt linje i *.TXT-fil

18/12
[...]

Sjovt der ikke er andre før mig der har undret sig over din manglende
villighed til selv at arbejde med dit problem...

Mvh
Jimmy

Fra : Niels

Dato : 19-12-04 06:39

> [...]
> få

> siden.
>
> Du har skrevet SEKS stort set identiske indlæg på ni dage!

Aha, tja, sjovt nok er det også over en uge siden, plus jeg fik ikke noget
svar

> 11/12
> Redigere bestemt linje i *.TXT-fil

Forsvandt ned i arkivet, Uden svar!

> 12/12
> Re. Re. Redigere bestemt linje

Stadig ingen svar jeg kunne bruge, og stadig langt nede

> 16/12
> Rette bestemt linje i txt-fil

Man kan jo ikke nå at have sit indlæg i ret lang tid, når der hele tiden
kommer nye

> 18/12
> Rette bestmemt linje i *.TXT-fil
Jeg har fået et mere brugbart svar, men stadig ikke noget der virkede

> 18/12
> Slette bestemt linje i *.TXT-fil
Ja det er jo så over en uge siden jeg sidst havde et indlæg om det, så tag
det lige lidt roligt

> 9/12
> Slette bestemt linje i *.TXT-fil
Du har nævnt den en gang

> 11/12
> Redigere bestemt linje i *.TXT-fil
hm, den har du også nævnt

> 12/12
> Re. Re. Redigere bestemt linje
gaaab

> 16/12
> Rette bestemt linje i txt-fil
ahh, det skulle se ud af mere, så du gentog bare det hele. Jamen det er da
også smart

> 18/12
> Rette bestmemt linje i *.TXT-fil
kedlig

> [...]

> Sjovt der ikke er andre før mig der har undret sig over din manglende
> villighed til selv at arbejde med dit problem...
Nåh, ok, det er altså derfor vi har nyhedgrupper. For at man IKKE må få lidt
hjælp

Fra : Jimmy

Dato : 19-12-04 09:22

> Aha, tja, sjovt nok er det også over en uge siden, plus jeg fik ikke noget
> svar

At du ikke får noget svar betyder ikke at du skal tæppebombe.
Det betyder enten at folk ikke kan eller ikke vil.

> Forsvandt ned i arkivet, Uden svar!

Se ovenstående.

> Stadig ingen svar jeg kunne bruge, og stadig langt nede

Der er ikke krav om svar og færdige scripts til dig.
Der er heller ikke krav om at dit indlæg skal ligge øverst hele tiden.

> Man kan jo ikke nå at have sit indlæg i ret lang tid, når der hele tiden
> kommer nye

Det er ikke argument for at spamme med endnu et!

> Jeg har fået et mere brugbart svar, men stadig ikke noget der virkede

Det er underordnet.

> Ja det er jo så over en uge siden jeg sidst havde et indlæg om det, så tag
> det lige lidt roligt

Stadig samme svar som ovenfor.

> Du har nævnt den en gang

Ja, der er cut'n'paste smuttet.

> Nåh, ok, det er altså derfor vi har nyhedgrupper. For at man IKKE må få
lidt
> hjælp

Du er ny på nyhedsgrupper og forstår ikke, hvordan de fungerer.
Læs gerne her: http://www.usenet.dk/

Jeg siger det lige igen: Denne gruppe er ikke til for at lave dit arbejde!
Brug dk.opslag og skriv hvad du vil betale for at få dit arbejde udført.
Ellers lær at kode selv og bed om hjælp til specifikke *dele* af et script
og ikke hele scriptet og så skal du såmænd nok få det.

/Jimmy

Fra : Niels

Dato : 19-12-04 10:09

> [...]
> Ellers lær at kode selv og bed om hjælp til specifikke *dele* af et script
> og ikke hele scriptet og så skal du såmænd nok få det.

Igen siger jeg: Jeg vil ikke have det lavet, jeg vil have hjælp. Men det kan
man åbenbart ikke få

Fra : Jacob Atzen

Dato : 19-12-04 10:36

On 2004-12-19, Niels <niels@spoweb.dk> wrote:
> Igen siger jeg: Jeg vil ikke have det lavet, jeg vil have hjælp. Men
> det kan man åbenbart ikke få

Du har fået masser af hjælp. Jeg prøvede f.eks. at hjælpe dig allerede
tilbage i midten af november med præcis det samme problem. At du ikke
forstår den hjælp du får, er ikke det samme som, at du ikke får hjælp.

Derudover falder viljen til at hjælpe dig proportionelt med den mangel
på respekt for netiketten på usenet du udviser. Og når du opfører dig
arrogant og nægter at lytte til opfordringer om at overholde netiketten
falder viljen yderligere.

- Jacob Atzen

Fra : Niels

Dato : 19-12-04 19:37

"Jacob Atzen" <jacob@aub.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på respekt for netiketten på usenet du udviser. Og når du opfører dig
> arrogant og nægter at lytte til opfordringer om at overholde netiketten

okay okay, jeg er uvidende. Eller ligeud sagt, jeg er nok dum

Det her bliver det sidste indlæg jeg skriver i en nyhedgruppe.

Jeg er færdig med at bruge dem.

Nu går jeg over til sider som solutions2all.dk, hvor man også "betaler" for
at få hjælp, der har jeg også fået meget hjælp, fordi der er mange der vil
have points.
Slut med nyhedsgrupper

Mvh. Niels, 12 år (http://niels.spoweb.dk)