kommunikation i lille netværk
Fra : Bo Elefsen

Dato : 19-05-01 22:46

hej ng

jeg mangler et lille program a´la winpopup til intern kommunikation i mit
win2k-netværk.
Any suggestions???

på forhånd tak

Bo elefsen

Fra : Steven Bergstedt

Dato : 20-05-01 00:42

"Bo Elefsen" <Bo@elefsen.dk> wrote in <9e6pno$27i$1@news.cybercity.dk>:

> jeg mangler et lille program a´la winpopup til intern kommunikation i mit
> win2k-netværk.
> Any suggestions???

bare brug: net send;)

--
/* Best regards
   ^Segal^ - Steven Bergstedt

Fra : Anders Lund

Dato : 20-05-01 13:36

fx: net send Bo Sætter du noget mere kaffe over??

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-05-01 13:52

"Anders Lund" <webmaster@123grin.dk> skrev i en meddelelse
> fx: net send Bo Sætter du noget mere kaffe over??

Der bør man bruge HTCPCP
http://www.ietf.org/rfc/rfc2324.txt

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Steven Bergstedt

Dato : 20-05-01 15:09

"Anders Lund" <webmaster@123grin.dk> wrote in <9e8dms$n45$1@sunsite.dk>:

>fx: net send Bo Sætter du noget mere kaffe over??

Du skal skrive i cmd:
net send <ip> "message"

Hvis du ønsker yderligere info så skrive:
net help send

Det skal lige understreget, at denne command ikke er programmeret til sjov
og spas;)

--
/* Best regards
   ^Segal^ - Steven Bergstedt

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 21-05-01 23:21

"Steven Bergstedt" <mail@linuxguru.dk> wrote:

> Hvis du ønsker yderligere info så skrive:
> net help send

Eller hvis du ønsker en BOFH skal du skrive:

net send help

> Det skal lige understreget, at denne command ikke er programmeret til sjov
> og spas;)

Nej, og da slet ikke:

net send money

Som BOFH bruger til at sende budgetter til økonomichefen.

- Ulrik

Fra : Ole Thomsen

Dato : 22-05-01 03:25

"Ulrik Lunddahl" <lunddahl@mail.dk> wrote

> net send money
>
> Som BOFH bruger til at sende budgetter til økonomichefen.

.....eller hilsen til sin mor.

Ole Thomsen

Fra : Steven Bergstedt

Dato : 23-05-01 09:25

"Ulrik Lunddahl" <lunddahl@mail.dk> wrote in <9ec4iu$9vj$1@sunsite.dk>:

>Nej, og da slet ikke:
>
>net send money
>
>Som BOFH bruger til at sende budgetter til økonomichefen.

Hvad har du gang i llama?

--
/* Best regards
   ^Segal^ - Steven Bergstedt

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 24-05-01 13:00

"Steven Bergstedt" <mail@linuxguru.dk> wrote:

> Hvad har du gang i llama?

Det var bare din:

sjov og spas;)

Som jeg opfattede som en morsomhed, du aner intet om hvorfor tingen er
implementeret, og jeg er ret sikker på at der ikke fra programørens side er
tænkt på om kommandoen må anvendes til at sende sjove eller mindre sjove
beskedder...

Derfor fortsatte jeg med lidt humor, fat det eller lad være...

- Ulrik Lunddahl

Fra : Steven Bergstedt

Dato : 24-05-01 14:03

<9eitav$g9c$1@news.inet.tele.dk>:

> [...]
>implementeret, og jeg er ret sikker på at der ikke fra programørens side
>er tænkt på om kommandoen må anvendes til at sende sjove eller mindre
Jeg kender dig ikke og sætter temmelig stort spørsmålstegn ved din viden
omkring NT administration mm. og dertil skal det tilføjes, at jeg tager din
latteliggørelse, som en lame-agtig handling.

>Derfor fortsatte jeg med lidt humor, fat det eller lad være...
Hmm syg form for humor! ESAD NIFOC

--
/* Best regards
   ^Segal^ - Steven Bergstedt

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 24-05-01 19:27

> [...]

din
> latteliggørelse, som en lame-agtig handling.

Som jeg skrev, fat det eller lad være...

- Ulrik Lunddahl