Webcam.
Fra : Søren ô¿ô

Dato : 17-12-04 22:09

Hej NG.

Hvilket webcam kan i anbefale til max 500,-?

Mvh. Søren.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-12-04 19:44

Søren ô¿ô wrote:

> Hvilket webcam kan i anbefale til max 500,-?

Prøv at søge lidt tilbage i gruppen. Jeg har skrevet indlæg i de
seneste tråde desangående

Jesper G. Poulsen

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 18-12-04 20:39

Tak for svaret, men jeg havde nået at købe et.

Mvh. Søren.

Fra : Per Nielsen

Dato : 19-12-04 10:11

Søren ô¿ô wrote:
> Tak for svaret, men jeg havde nået at købe et.

Må man spørge hvad du købte? Jeg gav min datter et Logitech QuickCam Pro
4000 i fødselsdagsgave, og der er stor tilfredshed over hele linjen Hun
chatter på MSN Messenger, og der er kun lovord fra de andres side.

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 19-12-04 11:29

> [...]
Hun
> chatter på MSN Messenger, og der er kun lovord fra de andres side.

Jeg har købt et Logitech QuickCam Zoom.

Mvh. Søren.

Fra : Per Nielsen

Dato : 19-12-04 20:05

Søren ô¿ô wrote:
> Jeg har købt et Logitech QuickCam Zoom.

Fino, takker

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 19-12-04 21:23

Hej
Jeg har også købt en Kam. 5 Stk. for en tier.
mvh
Kurt