Hvilke Samtung telefon ?
Fra : Kenneth

Dato : 17-12-04 21:44

Hejsa
Dette er nok ikke det rigtige forum at spøre om sådan noget men here goes
Står og skal købe en mobil som julegave
Har fundet 2 samtung som på prissiden er ens.. men hvilke en af dem er bedst
?

1 . SAMSUNG SGH-X450
2 . SAMSUNG SGH-A800 inkl. GRATIS HEADSET

Priserne stammer fra http://www.teleshopping.dk/

Nogle der hurtigt kan hjælpe mig plaese ?

Mvh
kenneth

Fra : Anja Nielsen

Dato : 19-12-04 01:35

Samsung SHG-X450 er en farvetelefon i modsætning til en A-800.
X-450 er en forholdsvis ny billig telefon fra Samsung uden kamera. Den har
farveskærm og kan bl.a. modtage MMS, hvilket vil sige, at andre kan sende
billeder til dig. Dette kan A-800 ikke, der er en ældre telefon. Et headsæt
til X-450 kan fås i Sonofonforretningerne til kr. 80, så det er ikke så
dyrt. Af de to telefoner ville jeg klart vælge X-450.
Mvh.
Anja

Fra : Kenneth

Dato : 19-12-04 15:19