Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
køb af musik online i USA på Itunes
Fra : baker1

Dato : 17-12-04 18:17

Har problemer med at kunne købe med Visakort på Itunes USA. Jeg SKAL
oprettes med USA adresse for at kunne blive registreret som køber.
Itunes vil ikke acceptere min konto, da der er uoverensstemmelse med
VISA-oplysninger. Hvad skal jeg gøre for at kunne købe på Itunes, USA?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-12-04 23:27

baker1 wrote:
> [...]
> Itunes vil ikke acceptere min konto, da der er uoverensstemmelse med
> VISA-oplysninger. Hvad skal jeg gøre for at kunne købe på Itunes, USA?

Flytte til USA og få et visakort med den amerikanske adresse.
Alternativt kan du vente til Apples butik kommer til Danmark, eller du
kan vælge en af de andre online musikbutikker. Det er med vilje, at
Apple ikke vil sælge til danskere, hvorfor må du selv spørge dem om.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 18-12-04 01:03

In article <41c35d72$0$174$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> kan vælge en af de andre online musikbutikker. Det er med vilje, at
> Apple ikke vil sælge til danskere, hvorfor må du selv spørge dem om.

Fordi der er nogle stoddere der ikke kan lide at Apple skal øge deres
indtjening. De sidder og skælder ud over de tjener færre penge, nægter
at gøre noget, og håber regeringen vil opkræve en ny skat til
trængende pladeselskaber.

Apple ville gerne hvis prisen var OK.

Fra : Chr

Dato : 17-12-04 19:36

"baker1" <frankpoulsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Itunes vil ikke acceptere min konto, da der er uoverensstemmelse med
> VISA-oplysninger. Hvad skal jeg gøre for at kunne købe på Itunes, USA?

jeg mener også bliver din IP adresse også spærret da man kan 'se' du kommer
udenfor USA....

Fra : Kai Jensen

Dato : 19-12-04 01:47

> [...]
> Itunes vil ikke acceptere min konto, da der er uoverensstemmelse med
> VISA-oplysninger. Hvad skal jeg gøre for at kunne købe på Itunes, USA?

Prøv at bruge et MasterCard eller EuroCard