Nogen der har været på øresund fra helsing~
Fra : Brizz

Dato : 17-12-04 10:12

Skal selv afsted på søndag og ville da bare høre lidt.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : M Jensen

Dato : 17-12-04 17:54

Hej Brian

Jeg var på Sundet sidste søndag, med Havstrygeren fra Helsingør... Dejligt
vejr, god skipper. Der blev taget en del sild, 50-60 i snit pr. person, og
15 - 20 torsk på 2,5 - 6 kg. En enkelt 1,5 kgs flad blev det også til.
Vi hørte over radioen at Susan havde fået en torsk på 15,5 kg. Knæk og
bræk...

Fra : Spangkuk

Dato : 17-12-04 18:02

"M Jensen" <hr.michael@jensen.mail.dk> skrev

> [...]
> 15 - 20 torsk på 2,5 - 6 kg. En enkelt 1,5 kgs flad blev det også til.
> Vi hørte over radioen at Susan havde fået en torsk på 15,5 kg. Knæk og

Cool....hvordan så sildene ud ? Fede nok til saltning ?

Spang

Fra : Brizz

Dato : 17-12-04 18:03

> [...]
> 15 - 20 torsk på 2,5 - 6 kg. En enkelt 1,5 kgs flad blev det også til.
> Vi hørte over radioen at Susan havde fået en torsk på 15,5 kg. Knæk og

Lyder lovende.
Vejret har de dog ikke lovet så godt men håber tendensen fra din tur holder
til min også.
Skal afsted med Skjold

Mvh Brian
---