Trådløs printer ???
Fra : L@rs

Dato : 17-12-04 05:49

Hej NG

Har min computer i stuen og printeren i et andet lokale, da jeg
ikke ønsker at stuen er fyldt op med div. computerudstyr.

Spørgsmålet er så. Kan man på en eller anden måde lave en
trådløs forbindelse til printeren i et andet rum?

Jeg har set, at man kan købe en HP printer med indbygget
trådløst netværk. Men da jeg er glad for min "alm" printer
vil jeg gerne beholde den.
Findes der en eller anden form for adapter man kan sætte
i/på printeren ????

mvh
Lars

Fra : John Frandsen

Dato : 17-12-04 12:25

"L@rs" <lkj002@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Findes der en eller anden form for adapter man kan sætte
> i/på printeren ????

Prøv at google efter "trådløs printserver"... Der er masser af muligheder -
F.eks.: http://dk.kelkoo.com/b/a/ss_tr%E5dl%F8s_usb_printserver.html

Mvh John