DOM-manipulation
Fra : JH

Dato : 16-12-04 22:52

Jeg er ved at lave et lille valideringsscript og leger i den forbindelse
med DOM.

Jeg har lagt to versioner her:

http://bytewarrior.net/temp/validate.html
http://bytewarrior.net/temp/validate2.html

Problemet er at i validate.html indsættes ekstra luft under den boks jeg
indsætter, når man klikker 2. gang på knappen.

Jeg har lavet en anden version (validate2.html), som er bygget lidt
anderledes op, hvor der er to knapper som hhv. tilføjer og sletter
elementet. Her kommer der ikke noget luft.

Nogen der har et bud på hvad der er galt i validate.html?

Jeppe

We have unmistakable proof that throughout all past time, there has been
a ceaseless devouring of the weak by the strong.

Fra : Stig Johansen

Dato : 17-12-04 06:51

JH wrote:

> [...]
>
> Problemet er at i validate.html indsættes ekstra luft under den boks jeg
> indsætter, når man klikker 2. gang på knappen.

Det gør der ikke her.
Konqueror 3.3.1

Stig Johansen

Fra : JH

Dato : 17-12-04 08:23

Stig Johansen wrote:
Stig Johansen wrote:

> Det gør der ikke her.
> Konqueror 3.3.1

Aha... Og problemet er heller ikke i IE6.0.

Problemet er i Firefox 1.0. Jeg begynder at få en mistanke om at det
måske er et CSS-problem...?

FUT: dk.edb.internet.webdesign.html

Fra : JH

Dato : 17-12-04 11:34

JH wrote:
> [...]
>

> Aha... Og problemet er heller ikke i IE6.0.
>
> Problemet er i Firefox 1.0. Jeg begynder at få en mistanke om at det

Måske er det min width/height, der gør det? Eller måske liniehøjden?
body
{
   margin: 0;
   padding: 0;