Finde person efter sms
Fra : ~~Wing~~

Dato : 16-12-04 22:23

Hejsa med jer

Nogle her som kan hjælpe mig med at finde personen som sender mig nogle
ubehagelige sms, jeg kan ikke ringe nummeret op, men kan godt sende sms
retur til nummeret, hvad type abbonoment kan der være tale om.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Petersen

Fra : Jan Pedersen

Dato : 16-12-04 23:41

"~~Wing~~" <~thepetersen@hotmail.com~> skrev i en meddelelse
> [...]
> ubehagelige sms, jeg kan ikke ringe nummeret op, men kan godt sende sms
> retur til nummeret, hvad type abbonoment kan der være tale om.

SMS kan sendes på flere måder: fra hjemmesider på internet, via PCMCIA /
PCCARD til bærbare pcér hvor sim kortet sidder der for at muliggøre
dataforbindelse via GPRS / HIGH SPEED DATA (her er tale normalt ikke
muligt - 3 har en tilsvarende funktion i deres modemmer til bærbare).
Endvidere kan personen have spærret for indgående opkald.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-12-04 00:14

In article <41c1fcce$0$271$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, ~~Wing~~ wrote:
> [...]
> ubehagelige sms, jeg kan ikke ringe nummeret op, men kan godt sende sms
> retur til nummeret, hvad type abbonoment kan der være tale om.

Politiet kan hjælpe