statistik på en web-side
Fra : sk@ndersen

Dato : 16-12-04 21:40

Kære NG

Jeg håber det er den rigtige NG jeg spørger.
Jeg han ikke umiddelbart finde en definition på overskrifterne som udbyderen
tilbyder.
Jeg tror svaret kommer hurtigere her end hos udbyderen.

Kolonne 1 og 6 er selvfølgelige men er der nogen der har en forklaring til
de andre.

Day Hits Files Pages Visits KBytes
7 680 552 44 12 3985
8 412 336 64 29 6079
9 560 325 77 39 5819

mvh
Søren

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 16-12-04 22:04

"sk@ndersen" == sk@ndersen <ska@fjernes.mail.tele.dk> writes:

> [...]
> Jeg tror svaret kommer hurtigere her end hos udbyderen.

> Kolonne 1 og 6 er selvfølgelige men er der nogen der har en forklaring til

Det ligner tal fra Webalizer <http://www.mrunix.net/webalizer/>. Hvis
det er, så er betydningen så nogenlunde:

Hits ........ Antal requests, uanset hvad det, og om det er der.
Files ....... Antal requests der har sendt etellerandet.
Pages ....... Antal "sidevisninger", dvs noget der ender på .htm(l) etc.
Visits ...... Antal unikke IP-adresser, med en timeout på 30 minutter
som default.

--
/Wegge <http://wiki.wegge.dk>
echo mail: !#^."<>"|tr "<> mail:" dk@wegge