Hvad kalder man?
Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 16-12-04 21:21

Hej!

Hvad kalder man den brune ring omkring brystvorten?

Overlæben danner en bue som kaldes Amorbuen - jeg mener den brune ring
kaldes noget tilsvarende.

Er der nogen som kan hjælpe?

--
Hilsen
Peter

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 16-12-04 21:46

On Thu, 16 Dec 2004 21:21:10 +0100, Peter Løhde Svarre wrote:

> Hvad kalder man den brune ring omkring brystvorten?

Kvinde?
--
MVH
osv...

Fra : Brian k

Dato : 20-12-04 11:26

Frank E. N. Stein wrote:

> Kvinde?

hehehe

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-12-04 21:46

Peter Løhde Svarre wrote:
> Hej!
>
> Hvad kalder man den brune ring omkring brystvorten?

den hedder areola....

dette link kan forklare det lidt nærmere, selvom de er om plastik
kirurgi....
http://www.b-gregersen.dk/Html/brystl-red.shtml

--
Knus, Sabina
DK Shadowfax

Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 16-12-04 22:10

> den hedder areola....

Mange tak - jeg mente nok det var noget i den stil - det er et smukt navn.

Hilsen
Peter

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 16-12-04 21:48

"Peter Løhde Svarre" <svarre69@mali.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad kalder man den brune ring omkring brystvorten?

Google er din ven

En dansk søgning på google med orderne ... omkring brystvorten .... gav
dette svar:

Arola

Mvh
Henrik