10 årig barn tisser i sengen
Fra : EMI

Dato : 16-12-04 19:52

er der nogen der har nogle gode råd ved dette problem ?
ps. der bliver ikke skældt ud på ham og han får også tisset af inden han
går i seng

på forhånnd mange tak

emi

Fra : Jette

Dato : 16-12-04 22:30

EMI <f.ehmsen@tdcadsl.dk> wrote:
> er der nogen der har nogle gode råd ved dette problem ?
> ps. der bliver ikke skældt ud på ham og han får også tisset af inden
> han går i seng

Nogen mirakelkur har jeg desværre ikke, men netdoktor skriver en hel side om
emnet:

http://www.netdoktor.dk/boern/fakta/sengetis.htm

Mvh Jette

Fra : diana

Dato : 23-12-04 09:59

"EMI" <f.ehmsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der har nogle gode råd ved dette problem ?
> ps. der bliver ikke skældt ud på ham og han får også tisset af inden han
> [...]

hej Emi

min datter på 8½ har også været vådligger. men ligget tør i det sidste halve
års tid. Vi gjorde følgende:

hun kom på wc hver 3 time (ca.) og altid på samme tid hver dag. så vi
snakkede med skolen om at sende hende på wc på et bestemt tidspunkt hver
dag. Det samme i fritteren. Af en eller anden grund havde hun det med at
holde på vandet med det resultat at hendes blære er meget større end den
burde være på hendes alder.
jeg skal stadig minde hende om at gå på wc. Ellers plejer hun ikke at mærke
det. netop fordi hendes blære er så stor.

min datter havde da så også lige det problem at hun aldrig lavede stort om
dagen. det var altid om natten . Så det skulle der også gøres noget ved. Der
skulle vi give hende noget pulver der hedder movicol som vi blandede i
hendes saft. og hver morgen skulle hun sidde på wc i minimun 10 minutter. og
det samme hver aften inden hun skulle i seng.

Alt dette var med tæt samarbejde med SKEJBY sygehus.

håber du kan bruge dette til noget.

venlig hilsen Diana

Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-04 17:20

"diana" <123@321.dk> wrote in message
> "EMI" <f.ehmsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

pOLITISK UKORREKTE men vistnok særdeles langsigtet gode løsninger kan være
1. endefuld når forælderen i retfærdig harme synes at den lille primadonna
blot vil have opmærksomhed
2. at man lader vådliggeren SEJLE I SIN EGEN SØ, og længe før der opstår
hudsvamp eller forkælelse, vil det føre til stop for pjattet.

Min datter fik af sin stedfar klaret problemet pr 1.
- selvom han er cand.pæd psyk

Jeg har den kæphest at trækogsliptoilettet er fremmedgørende og upraktisk,
og man med fordel kan have krus el.lign ved hånden på sit sengebord, og
straks man skal, rækker man ud efter det.

(Det kan for en gammel svagpisser som jeg blive til mange plast-tekrus og
efter 3 døgn mærkes så småt ammoniaklugt, især hvis der er varmt på
soveværelse og intet låg på krusene).
De første år jeg legede med fornyelse, brugte jeg marmeladeglas med
skruelåg.
Nu har jeg et lille gennemsigtig plastbæger og en1½ liter sodavandsflaske
med tragt i, og jeg hælder over på flasken, efterhånden som krus er fyldt.
Når flasken er fuld , er der endnu ikke mærkbar lugt fra disse 1½ liter
urin, og jeg har en tiliterplastikdunk som jeg tømmer flasken over i .
Når der er så meget plastforseglet lugtløst pis jeg kan bære, så ud til
kloakristen opad mit hus og tømme af - nul lugtgener. Man kan også tømme af
i haven, hvis blot solen ikke skinner stærkt det sted der bruges.)

Fra : 3W

Dato : 26-12-04 22:06

> [...]
af
> i haven, hvis blot solen ikke skinner stærkt det sted der bruges.)

Jeg er lamslået. På en klam måde.

Fra : Martin Kristensen

Dato : 26-12-04 23:22

"3W" <dghncv@cvxlksjdf.net> wrote in message

> Jeg er lamslået. På en klam måde.

Det der er da ingenting i Bo Warming-sammenhæng.

--
Venlig hilsen
Martin Kristensen

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-04 02:50

"3W" <dghncv@cvxlksjdf.net> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> af
>
> Jeg er lamslået. På en klam måde.

Er det ikke dejligt at føle sig hævet over en usmagelig outsider.
Sådan havde tyskerne det da de stemte på Hitlers racelove.
Du er som dem, ikke?

Fra : 3W

Dato : 28-12-04 03:38

> Er det ikke dejligt at føle sig hævet over en usmagelig outsider.
> Sådan havde tyskerne det da de stemte på Hitlers racelove.
> Du er som dem, ikke?

Nej, jeg finder bare ikke trækogsliptoilettet fremmedgørende.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-04 06:53

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message
>
> Nej, jeg finder bare ikke trækogsliptoilettet fremmedgørende.

Du rullede sig ud med had og nedgørelse om at du "var lamslået" og din
aggressive forargelse brystede du dig af, var "på en klam måde".

Selvfølgelig nyder du indbildsk høj-status overfor din indre domstol, helt
som nazi-stemmende tyskere i millionvis nød at de ikke var som jødiske
untermensch. De evnede heller ikke på anstændigvis at være neutrale overfor
afvigere, de ikke forstod.

Men måske du kan forklare dit interessante behov for at bryste dig af
irrationel "lamslået"hed, som du råber højt om..

Måske du evner at sætte ord, hvorfor du endda oplever det "klamt" , at folk
ikke har netop din uniformerede og borgerlige normalitet.

Måske du kan retfærdiggøre, at vort samfunds jødestjerning af hundredtusinde
af gamle med inkontinensproblemer skal vedblive at være en sag for hovne,
overbetalte, uduelige behandlere, der pådutter de gamle skam, hvis der er
lidt lugt fra deres hjem.Bleer til millliarder påduttes de gamle. Det må vi
kunne gøre bedre. Eller nyder du medskyld i at torturere pensionister med at
de skal have lort og pis op ad huden i timevis?

Måske du kan retfærdiggøre, at du ikke ser neutralt eller positivt på, at
nogen søger at gøre noget privatiseret og effektivt ved et kæmpe
samfundsproblemer, som rammer svage outsidere på vore plejehjem?
- er der en samfundsnytte i den aggressive humor, hvormed du søger at skabe
modvilje mod at de gamle hjælpes via nytænkning?

Fra : 3W

Dato : 29-12-04 03:20

> [...]
> som nazi-stemmende tyskere i millionvis nød at de ikke var som jødiske
> untermensch. De evnede heller ikke på anstændigvis at være neutrale

Ok, jeg indrømmer. Jeg føler mig hævet over at pisse i marmeladeglas med
låg.

> Men måske du kan forklare dit interessante behov for at bryste dig af
> irrationel "lamslået"hed, som du råber højt om..

Så vidt jeg husker, var det dig selv, som brystede dig med dine natlige
blæreudtømningsmetoder. Hvis ikke du ønskede kommentarer, burde du vel ikke
skrive om det?

> Måske du evner at sætte ord, hvorfor du endda oplever det "klamt" , at
folk
> ikke har netop din uniformerede og borgerlige normalitet.

Det var ikke det, jeg fandt klamt. Det var din frivillige beretning om
hvordan du håndterer uvelkommen kropsvæske.

> [...]
> kunne gøre bedre.
> Eller nyder du medskyld i at torturere pensionister med at
> de skal have lort og pis op ad huden i timevis?

Hmm, det har jeg faktisk ikke tænkt over.

> [...]
skabe
> modvilje mod at de gamle hjælpes via nytænkning?

Nååh, det er det du foretager dig? Research i afhjælpning af geriatriske
problemer. Og jeg som bare troede at toilettet var fremmedgørende for dig.
En undskyldning er helt på sin plads.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-12-04 04:18

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message
> overfor
>
> Ok, jeg indrømmer. Jeg føler mig hævet over at pisse i marmeladeglas med
> låg.

Og kan der gives andre grunde til at føle sig hævet over
eksperiment-forskere som mig, end at du kan lide at føle dig hævet?
Jeg skader ingen. Du presses ikke til at læse mine ulækre indlæg.
Om naziers følen sig hævet over jøder i 1933 må man dog forsvare disse med
at dolkestødslegende var ganske overbevisende og at jødiske finansmænd
tjente tykt på efterkrigsinflation og nok ofte var ublu ågerkarle - har du
noget forsvar?

> Så vidt jeg husker, var det dig selv, som brystede dig med dine natlige
> blæreudtømningsmetoder. Hvis ikke du ønskede kommentarer, burde du vel
> ikke
> skrive om det?

Jeg er vild med kommentarer, der går efter bolden og ikke efter manden - som
gør mig klogere ved at angribe sagens substans og påpege svagheder i min
logik eller mine facts.
Måske din harme kan få dig til at forsøge i den boldgade?
"Brystede jeg mig"??? Ja, al publikation er vel analog til han-gorillaers
larm, der skal skræmme konkurenter væk. Jeg syns jeg informerede sagligt og
lavmælt, men din oplevelse er måske en bedre beskrivelse.
..
> folk
>
> Det var ikke det, jeg fandt klamt. Det var din frivillige beretning om
> hvordan du håndterer uvelkommen kropsvæske.

Og her udstiller du INTOLERANCE. Jeg ofrer en del af mit liv for at forbedre
kår for gamle via nonprofit privatiseret videnskabelig forskning. Du søger
at modarbejde min idealisme ved forhånende og nedgørende smagsdommeri - helt
umotiveret.

> hundredtusinde
> vi
>
> Hmm, det har jeg faktisk ikke tænkt over.

Ord kan ikke såre mig, så jeg har selvfølgelig lagt en fælde ud, som du er
gået i, og du skal ikke skamme dig over frisk ordbadminton. Jeg finder ikke
dine ærlige aversioner er "klamme" - men let-angribelige.

> [...]
> problemer. Og jeg som bare troede at toilettet var fremmedgørende for dig.

Min motivation startede med dovenskab. Jeg sad ved skrivemaskinen - før
computertekstbehandlingens tid - og der stod et tomt tekrus indenfor
rækkevidde, og jeg gad ikke gå ud på toilettet.
Men da mine forældre begge døde kort efter fald på hårdt toiletgulv, så jeg
værdig forskning i projektet, og det gør Ugeskrift for Læger altså også. Men
firmaer der tjener penge på bleer, uridomer, anal-plugs og andre medicinske
hjælpemidler har svaret høfligt uinteresseret på mine skriftlige
henvendelser til dem - trods urologi-overlægens positive svar i ugeskriftet.
Som de alle kendte da jeg kontaktede dem.
Jeg er nok - ligesom Nietzsche - hundred år for tidligt ude.

Fremmedgørelses-synspunktet har jeg ikke opfundet - der er stor psykologisk
og sociologisk teori om det:
"The flush toilet is the basis of Western civilization." skrev Alan Coult

Og vedr din kommentar

> Ok, jeg indrømmer. Jeg føler mig hævet over at pisse i marmeladeglas med
> låg.

så ville den være berettiget hvis der var tale om marmeladeglas UDEN låg, så
ammoniakstank ud i lokalet efter tre dage betød lugtgene for andre i
lokalet, a la passiv rygning.
De første år jeg var doven, hældte jeg de urinfyldte tekrus ud i
køkkenvasken. I den svenske film "Jeg er nysgerrig - gul" pisser helten
altid i køkkenvasken.
Men efter et par år stoppede faldstammen til og en VVS-mand med split skulle
købes til at min kone igen kunne bruge køkkenvasken.
Se det var asocial handling som du godt må se lidt ned på. VVS-manden
bemærkede at han aldrig før havde oplevet at den udskrabede belægning fra
rør-indersiderne stank af pissoir.
Japanere er renlighedshysteriske og jeg kan lide at afprøve grænser, og
hendes smagsdom "du er sindsyg" er næsten så hyppig som samme dom på
dk.politik. Men det er ikke værre end at hun nu er i den syvende himmel,
fordi jeg har indvilliget i bryllup i 2005
(vi giftede os for 11 år siden, men såsnart opholdstilladelse var på plads,
valgte jeg skilsmissse af økonomiske grunde.).
Kan man ikke opnå kvinders forelskelse på anden vis, så prøv modig
kreativitet . At være kedelig er det mindst sexede der findes."Det man ikke
dør af, bliver man stærkere af" (Nietzsche).

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 29-12-04 04:25

Bo Warming ser ud til at være genopstået.

Godt man kan blokere afsendere.
Ebbe.

Fra : Palle Jensen

Dato : 29-12-04 17:17

Den 29 dec 2004 mumlede Ebbe Rasmussen noget i denne stil:

> Bo Warming ser ud til at være genopstået.

Har han været væk?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

E-mail me? Sure. Just remove the president of the USA.

Fra : 3W

Dato : 30-12-04 05:03

> [...]
> at dolkestødslegende var ganske overbevisende og at jødiske finansmænd
> tjente tykt på efterkrigsinflation og nok ofte var ublu ågerkarle - har du

Nej.

> [...]
skulle
> købes til at min kone igen kunne bruge køkkenvasken.

Har du nyresten?

> Japanere er renlighedshysteriske og jeg kan lide at afprøve grænser, og
> hendes smagsdom "du er sindsyg"

Kalder du også hende for nazist?

> Kan man ikke opnå kvinders forelskelse på anden vis, så prøv modig
> kreativitet .

Der må man sige, at du har sejret.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-12-04 07:57

"3W" <dghncv@cvxlksjdf.net> skrev i en meddelelse
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message
>
> Nej.

Fint.
- det er en ikke-hoverende smiley

> skulle
>
> Har du nyresten?

Min far havde, men jeg tror al urin udfælder tungtopløselig belægning op ad
en hård overflade - udfældningen i nyrer og blære er derimod en immunogisk
sag, og meget individuel og heldigvis sjælden.
..

> Kalder du også hende for nazist?

Nej. Og jeg kalder heller ikke dig nazist. Hun og hendes landsmænd har samme
sunde yde-før-nyde og tæring-efter-næring og enhver-er-sin-egen-lykkes-smed
holdning som nazierne fornyede den tyske debat med. Hun er både tolerant og
intolerant - men det sidste på en tolerant og ret uangribelig "det er min
smag"-måde. Hun ville ikke kalde noget "klamt" eller påstå sig "lamslået",
når hun kun var mildt afstandstagende og ret ligeglad.

> Der må man sige, at du har sejret.

I et slag uden tabere, og dem kan jeg bedst lide. Men ingen kender
morgendagen. Måske min splittede, fortrængt-selvhadende personlighed en dag
får min kone til i desperation at begå selvmord, -
- hun siger at Danmark har skuffet hende (vort ægteskab var
fornuftsægteskab, hvor jeg var forelsket i hendes nation og hun i min - hun
havde som rig japansk turist besøgt Danmark ti gange og har mange venner
her. Bl.a. en pakistansk gift dansk kontordame..At være arbejdsløs i 11 år
er dog svært for en japaner. Hun var oversygeplejerske, men Dansk
Sygeplejeforening forlanger perfekte dansk-kundskaber (dog ikke hvis man er
muslimsk flygtning, så ansættes let).
Mine voksne og halvvoksne børn er ikke vilde med mig, og det skyldes ikke
kun, at mødre, de har boet sammen med, anser mig for sindsyg/egoist og
dygtigt lader dem forstå, at jeg ikke bør kopieres..

Fra : Tim

Dato : 28-12-04 11:19

"3W" <dghncv@cvxlksjdf.net> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> af
>
> Jeg er lamslået. På en klam måde.

Croc, f.eks., mener det er udtryk for intelligens.

Tim

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-04 12:58

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> "3W" <dghncv@cvxlksjdf.net> wrote in message
>
> Croc, f.eks., mener det er udtryk for intelligens.

Tak for dit bidrag til holocaustforskningen.
Ja, had mod afvigelse er en slags intelligens - går man imod pøbelens
lortede følelser om at skade dem, der ikke underordner sig gruppepressets
normalitet, så er man uintelligent, sådan egoistisk og kortsynet set.
Danskere under folkestrejken 1944 og Tim+Croc+3W er på ingen måde bedre
mennesker end de tyskere der stemte på Hitler med tyfus-lejre som resultat.
Blandt de mange gode grunde til at dæmpe den overfladiske kritik af
eksperimenter som mine - som in gen genres af, lugtmæssigt eller
på anden vis -
- er selvfølgelig at overlægen der svarede på mit indlæg om emnet i
Ugeskrift for Læger, fastslog at antallet af gamle der falder og brækker
knogler, når de skal på fjernt toilet om natten, især på plejehjem, er
enormt.Pis og lort i sengen, betyder ikke lugt eller beskidt sengetøj, når
man tænker lidt rationelt. Hvilket er en bedre form for intelligens.

Så det du kalder intelligens er at sige "Jeg har det godt med de gamles
pinsler"

"Når man ikke længere kan elske, bør man _gå forbi_. Nietzsche

( Man bør stemme med fødderne - undlade hadsk forargelse, lamslåelse og
klam-hetz - være neutral.)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

dr.dk/folkestrejken - om humane tyskere og hadske danskere.

Da tyskerne ejede Nordslesvig 1864-1920 , undertrykte de danskhed, men
besættelsen af os 1940-45 var venskabelig, og vore politikere påskønnede,
at vort folk slap ufortjent nemt gennem krigen via fredsbesættelse -

- de få stoltheds-sindsyge patriot-fanatikere så anderledes på det, men var
passive indtil i 1943 , da tysk nederlag var helt, totalt soleklart, og man
ville påstå sig allieret på dumsmart morderisk vis (en status, der aldrig
var i risiko - selv Italein blev jo NATO og FN medlem lynhurtigt da fred).

Tyskerne vidste, at åbnedes sluserne for dansk voldspsykopati, kunne mange
af dem blive lemlestet og dræbt, så de taklede situationen klogt med et
minimum af vold mod kommunist-partisaners sabotage.

At dr.Best aldrig straffede os, som Berlin ønskede det, fik danskerne til at
hærværke og dræbe tysksindede under en sær anarki-episode, der kaldtes "folkestrejken"
en uge omkring 1. juli 1944.

I provinsen var man kisteglad for de tyske landbrugsordrer og fiske-ordrer,
som gjorde bønderne og dermed landet rigt, så her havde kommunisterne intet
håb om at lamme produktion og eksport ved strejke, men den for tyskerne ret
ligegyldige københavnske produktion af våbendele og lignende, fik man lagt
stille nogle dage.

Det hele handlede om PR, og dr.Best har været med på samarbejdspolitikernes
ønske om, at "Frihedsrådet" opnåede status som strejkeledere, og derved
kunne indsætte samarbejdspolitikerne på befrielsesdagen med øjeblikkelig
retslig immunitet, og dermed sikkerhed for at retsopgørets grusomhed kun
ramte små fisk.

Københavnerne teede sig tosset, og de mest tåbelige blev skudt på, når
tyskerne på retfærdig og ukritisabel vis satte sig i respekt, for at kunne
overdrage et sikkert og ubeskadiget land til os når fred.

Der er ingen fornuft i pøbel-adfærden som beskrives af DR i kollage på
dr.dk/folkestrejken - der var enorm kløgt i den minimal-vold, som Best
brugte som mod-terror.

Kortsynet egoisme, vold mod piger der havde bollet med en tysker, danske
drab på tysksindede, hærværk og optagethed af at få rigelig med billig mad
var, hvad anarki-festdagene i sommervarmen handlede om.

Best havde totalt kontrol -

- og angst for at leve mange dage uden el og vand fik pøblen til at
falde til patten forbløffende hurtigt -

- - men dr.Best vidste, at der behøvedes godt forhold mellem de to
broderfolk efter krigen, så han gav danskerne en ufortjent lille PR-sejr ved
at forlange Schalburg-korpset flyttet fra Østerbro til Ringsted, som en
minimal luns kød til voldsorgiets ledere.

Danskernes vold mod jøder i 1819 er en analog til denne laden pøblen løbe
linen ud og bundtabere lide overlast. Også dengang opdrog vore ledere folket
til at oprøre sig asocialt, ustraffet, og satte alt for sent ind med normal
politi-retfærdighed.

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-12-04 14:17

Den 28 dec 2004 mumlede Bo Warming noget i denne stil:

> Tak for dit bidrag til holocaustforskningen.

Hold da kæft du er syg mand! Så meget at det faktisk er lidt sjovt.

Men OK. Du er i den rigtige gruppe...

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-04 15:51

"Palle Jensen" <palle@GEORGE_BUSHsurfpost.dk> wrote in message

> Hold da kæft du er syg mand!

Du er jo ikke den første amatør-diagnostiker der oplever sygdom i mine
logiske saglige indlæg.

Forklar hvilket væv som har nedsat funktion, for det er definitionen på
sygdom.

Cancer, infektion, forstuvning - det er ægte sygdom. Men at du er uenig
eller finder synspunkter meget aparte - hvordan kan det bevise "sygdom"?

Hvis man søger psykiaterhjælp eller er farlig for andre, så er man måske
sindsyg. Men jeg tror ikke at du af min trådstart foruroliges af risiko for,
at jeg kommer og tisser ind ad din brevsprække - hvor er der farlighed, der
kan relatere til sygdom?

Fra : Palle Jensen

Dato : 29-12-04 17:13

> [...]

> foruroliges af risiko for, at jeg kommer og tisser ind ad din
> brevsprække - hvor er der farlighed, der kan relatere til

Jeg mener du er voldsomt afvigende og diagnosen må være en eller
anden form for sindssyge. Hvad et normalt sind er, er jeg ikke den
rette til at udrede i dette forum, men ved at nærstudere bare en
brøkdel af de enorme mængder data du poster får man hurtigt
fornemmelsen af at der er noget galt.

Hvorfor konkluderer du at man skal være farlig for at være syg? Skal
man have ondt for at være syg? Eller skal man overfor en stor mængde
mennesker demonstrere at man afviger voldsomt?

Alle tre tilfælde kan både være ja og nej.

I dit tilfælde vil jeg dog vove den påstand at du enten er:

1) En førtidspensionist med ALT for meget tid (jvf. dine mange indlæg
og deres længde), som ønsker at more sig ved aparte syrede indlæg, og
se folks reaktioner.

2) Har et forstyrret sind.

Desuden er jeg sikker på at der er mange der nu vil diagnostisere mig
som lige så sindssyg idet jeg overhovedet gider svare på dit indlæg,
som med ret stor sandsynlighed besvares med 10 gange så meget ævl.

Derfor skal du ikke besvære dig med at svare MIG, for jeg overvejer
lidt at filtrere dig ud, omend jeg godt kan muntre mig over dine
indlæg i små doser

Fra : Bo Warming

Dato : 29-12-04 21:42

"Palle Jensen" <palle@GEORGE_BUSHsurfpost.dk> skrev i en meddelelse

> Den 28 dec 2004 mumlede Bo Warming noget i denne stil:

Jeg skrev præcis det. Hvorfor skriver du så, at jeg ""mumlede noget i denne
stil"?

> [...]
> rette til at udrede i dette forum, men ved at nærstudere bare en
> brøkdel af de enorme mængder data du poster får man hurtigt

Ingen diagnose er nogensinde stillet i psykiatrien alene udfra skriverier.
Enten skal du være farlig eller selv søge hjælp, eller pårørende skal
vurdere selvmordsrisiko eller lignende

> Hvorfor konkluderer du at man skal være farlig for at være syg? Skal
> man have ondt for at være syg? Eller skal man overfor en stor mængde
> mennesker demonstrere at man afviger voldsomt?

Flertalsdiktatur har i intet land været nok til diagnose, heldigvis.
Stalinismen tvangsindlagde politiske dissidenter og man kan ikke udelukke at
muslimer når de overtager vort magtapparat vil gøre det samme, og du synes
at være accepterende i den retning.

> [...]
> 1) En førtidspensionist med ALT for meget tid (jvf. dine mange indlæg
> og deres længde), som ønsker at more sig ved aparte syrede indlæg, og

Det ville i min situation være extremt ufornuftigt ikke at sige ja til
statens tilbud om gratisydelse, og jeg skader ingen ved at du, der kan lide
syrede indlæg og får et kick, ved at misforstå - jo mine skriverier favner
bredt og der er også noget for folk som dig.
Iøvrigt er jeg desuden succesrig selvstændigt erhvervsdrivende, men du er
måske socialist og finder sådant sindsygt?

Fra : Palle Jensen

Dato : 29-12-04 22:25

Den 29 dec 2004 mumlede Bo Warming noget i denne stil:

> Jeg skrev præcis det. Hvorfor skriver du så, at jeg ""mumlede
> noget i denne stil"?

Det står der i starten af alle mine indlæg. Fast prefix. undrer mig
hvis du - af alle - ikke har hørt om præfixes. Du må have set og læst
millioner af indlæg!!

> Ingen diagnose er nogensinde stillet i psykiatrien alene udfra
> skriverier. Enten skal du være farlig eller selv søge hjælp,
> eller pårørende skal vurdere selvmordsrisiko eller lignende

- Ganske enkelt vrøvl! Forveksler du sygdom med tvangsindlæggelse?

> [...]
> man kan ikke udelukke at muslimer når de overtager vort
> magtapparat vil gøre det samme, og du synes at være accepterende

- Sygt vrøvl igen! Ovenstående er medvirkende til at du kan virke
psykotisk! Det er fuldstændigt ude af proportioner at du bringer
flertalsdiktaturer og Stalinisme ind i en diskussion om
diagnostisering af sygt sind. Jeg tror - i modsætning til dig - ikke
det er unormalt at den syge ikke føler sig syg, og da slet ikke når
det er 1. salen det er galt med.

> [...]
> for folk som dig. Iøvrigt er jeg desuden succesrig selvstændigt
> erhvervsdrivende, men du er måske socialist og finder sådant

- Favner bredt. jovist. Du har extremt svært ved at holde focus, og
tror du kan forvirre folk med brede citater og referencer til
alverdens politikere... Hold dig til tråden. Forklar mig hvorfor det
er normalt (ikke sygt) at skide og pisse i syltetøjsglas samt at
rende rundt ude i baghaven og onanere? Seriøst!

- Og nej jeg er ikke socialist.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-12-04 07:38

> [...]
> millioner af indlæg!!

> - Ganske enkelt vrøvl! Forveksler du sygdom med tvangsindlæggelse?

Folk der selv søger psykiaterhjælp, kan vi da godt kalde sindsyge.
Og voldsmænd, der får behandlingsdom o.lign.
Men hvorfor skulle vi kalde uskadelige tilfredse medmenesker for syge, når
vi ikke kan påvise sygt væv i deres hjerne?

> [...]
> diagnostisering af sygt sind. Jeg tror - i modsætning til dig - ikke
> det er unormalt at den syge ikke føler sig syg, og da slet ikke når

Alle mennesker mener om visse medborgere at der er noget "galt med 1.salen"
Du ødelægger det danske sprog, hvis du lægger saglighed i
gadedrengeskældsord om at extrem uenighed betyder at modparten er syg.
I slang-sammenhæng kan det være meget sjovt, men seriøst set er næppe nogen
der har skrevet på usenet nok drevet af behandlingskrævende sindsyge - de
fleste psykose-ramte trækker sig tilbage fra samfundet.
Du kan kalde mig hyperaktiv, men ikke psykopat - selvom jeg med stolthed
deler en vis hæmningsløshed med Hollywoodfilmenes afstumpede, følelseskolde
empati-depriverede seriemordere. På et overfladisk, bevidst, velkontrolleret
plan. Der skal væsentlig asocial handling til, før disse karakterafvigere
får behandlingsdom eller tvangsindlægges - psykose-patienterne er 99% af
begge typer behandlingstvang.
Senil-demente er "skøre" - men Psykiatrifondet har netop udgivet bog der
skal skabe respekt om disse - den hedder "Farfar er ikke skør". Når
hukommelse er væk og de vader ud foran biler og bliver væk i parker, så kan
der tales om syg voldsvare, selvom den oftest rammer dem selv og måske burde
tages mere afslappet på - satelitovervågning er løsningen, mener jeg.

> [...]
> er normalt (ikke sygt) at skide og pisse i syltetøjsglas samt at
> rende rundt ude i baghaven og onanere? Seriøst!

Du er anklager og har bevispligt. Er det sygt at gå nøgen på Strøget?
Sygt og unormalt er ikke synonymer, vel?
Så var Columbus og HC Andersen jo syge

Om onani: "Gid man også kunne slippe for at være sulten ved blot at gnide
sig på maven". Diogenes, respekteret filosof, populært blandt Athens
luksusludere så Platon var misundelig. 404-323

"Bort med hykleriet. Lyssky udsvævelser er ikke noget for mig. Jeg vil nyde
alt i fuldt dagslys" skrev en klog mellemøstlig intellektuel inden at Islam
havde fået gennemført sit forbud mod nytænkning (Abu Nawas 787-814) Han
lovpriste onani.

Oscar Wilde(1855-1900) levede i en tid med en vis lukkethed om sexspørgsmål,
og det fik ham til at påstå "Hvis alle udtrykte deres lyster åbent og frit,
ville verden blive forynget"

Men det var lidet sandsynligt, at det ville ske, idet selv de modigste var
bange for at indrømme, hvordan de virkelig var. Hvis forfølgelse af de
ikke-konforme var reglen, tilrådede Wilde som næstbedste løsning, at folk
skulle opleve tilfredsstillelsen ved at foregive og skjule, spille en
rolle, og gøre nar ad modstandere og kritikere. Det kom han i fængsel
for.(Theodore Zeldin "Det private livs historie. Samtid 1992.

Fra : Palle Jensen

Dato : 31-12-04 10:13

Den 30 dec 2004 mumlede Bo Warming noget i denne stil:

> [...]
> modstandere og kritikere. Det kom han i fængsel for.(Theodore
> Zeldin "Det private livs historie. Samtid 1992.

Alt det lort her er medvirkende til at jeg ikke kan føre en saglig
seriøs samtale med dig. Drop det..

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-04 18:55

> Den 30 dec 2004 mumlede Bo Warming noget i denne stil:

> Alt det lort her er medvirkende til at jeg ikke kan føre en saglig
> seriøs samtale med dig. Drop det..

Også overfor trådstart er det enormt relevant at vi gøres sindsyge af
berøringsangst overfor alt urinalt, genitalt, fækalt, analt. Ærlighed varer
længst.
Alt er seriøst - hvad mishager eller opleves som usagligt?

Fra : Palle Jensen

Dato : 01-01-05 13:15

Den 31 dec 2004 mumlede Bo Warming noget i denne stil:

> Også overfor trådstart er det enormt relevant at vi gøres
> sindsyge af berøringsangst overfor alt urinalt, genitalt,
> fækalt, analt. Ærlighed varer længst.
> Alt er seriøst - hvad mishager eller opleves som usagligt?

Du bevæger dig væk fra emnet som jo rent faktisk var dig, og min
påstand om at du ikke er mentalt rask. Du afleder opmærksomheden ved
at citere alverdens filosoffer og hvad ved jeg.

Fokuser på fakta omkring din person og se det i forhold til dine
"normale" omgivelser.

Du tager fejl hvis du tror at jeg er modstander af onani, fæces og
urin. Det er uundgåelige dele af vores hverdag, men forskellen ligger
i måden man omgås disse.

Jeg vil ikke påstå at man er sindssyg hvis man pisser i et
syltetøjsglas, men det er måden og lysten du fortæller om det på.
Hvorfor tror du du bidrager med relevant forskning ved at skide i et
glas? Hvorfor har du lyst til at fortælle store mængder mennesker om
det?

Prøv og formuler dig kort og præcist. Det vil gavne diskussionen. Jeg
udfordrer dig!

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-05 13:37

> Jeg vil ikke påstå at man er sindssyg hvis man pisser i et
Det er en stor lettelse at du ikke mener det.
> [...]
> Hvorfor tror du du bidrager med relevant forskning ved at skide i et
> glas? Hvorfor har du lyst til at fortælle store mængder mennesker om
Jeg vil meget hellere diskutere sagen og ikke min lyst til at fortælle om
den
> Prøv og formuler dig kort og præcist. Det vil gavne diskussionen. Jeg
> udfordrer dig!
OK, da. Jeg sparer daglig så mange minutter ved ikke at vade fra den ene
ende af min store lejlighed til den anden, for at pisse og skide.
De sparede minutter gemmer jeg i et marmeladeglas og jeg under andre også at
berige deres liv med sådan formue.
Det autoritetstro slæng påstår, at ved at undlade rygningens lyksalighed
kan man lægge nogle måneder til sit liv.
Min måde at forlænge livets aktive vågne timer er da langt bedre.
Mine fornemme, altruistiske efterrationaliseringer om, at
plejehjemspatienter får mindreværd og faldulykker ved endnu ikke at have
fuldt mit eksempel, har jeg uddybet tidligere i tråden.

Fra : Palle Jensen

Dato : 01-01-05 17:21

Den 01 jan 2005 mumlede Bo Warming noget i denne stil:

> OK, da. Jeg sparer daglig så mange minutter ved ikke at vade fra
> den ene ende af min store lejlighed til den anden, for at pisse
> og skide.

Hvis din mission er at spare tid, hvorfor så ikke overveje at skære
ned på usenet aktiviteten? Eller endnu bedre: Få dig et trådløst
netværk så du kan skrive imens du skider på en komfortabelt toilet?

Fra : Tim

Dato : 08-01-05 01:28

> [...]
> ned på usenet aktiviteten? Eller endnu bedre: Få dig et trådløst
> netværk så du kan skrive imens du skider på en komfortabelt toilet?

HØRT!!!!!

Tim

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-05 00:02

> [...]
> man have ondt for at være syg? Eller skal man overfor en stor mængde
> mennesker demonstrere at man afviger voldsomt?

At være syg er at have fejl i kropsvæv, fx pga infektion, læsion, cancer,
stofskifte-fejl

Det er tvivlsomt om sindsygdom bør kaldes sygdom, men siden læger har
snuppet arbejdsområdet , så må vi erkende psykiatriberettigelse når

1. personen søger hjælp fx er deprimeret
2. personen er farlig så retsvæsenet henviser til behandling
3. der kan måles kemisk eller fysisk hjerne-fejl(hvilket gælder få promille
af de psykiatriske patienter)

Selvfølgelig er du og jeg lige langt fra at være psykiatrisk lidende eller
syg.

At være unormal har aldrig haft at gøre med sygdom.
Var Columbus syg, fordi han valgte rejserute, som alle andre anså for uklog?
Lad tidens udvikling afgøre om afvigere havde noget positivt , negativt
eller ligegyldigt på hjerte.

Fra : Palle Jensen

Dato : 01-01-05 17:23

> [...]

> Cancer, infektion, forstuvning - det er ægte sygdom. Men at du
> er uenig eller finder synspunkter meget aparte - hvordan kan det

Synes faktisk du gav lidt op på denne diskussion. Måske har du indset
at din argumentation er lidt tynd (At der skal kunne påvises fysiske
defekter før man kan kaldes syg).

Tag en almindelig anerkendt sindssygdom som Skitzofreni. Vi kan blive
enige om at dette er en sygdom ikke sandt?

Fortæl mig så hvordan du ville kunne påvise sygdommen ved at
dissekere en hjerne?

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-05 17:38

> [...]
> enige om at dette er en sygdom ikke sandt?
>
> Fortæl mig så hvordan du ville kunne påvise sygdommen ved at

Man kunne forestille sig at der efter døden kunne findes særligt væv i
hjernen hos psykosepatienter. Men det er ikke tilfældet. Dvs det er en
uintelligent propagandaløgn at psykiatrien er gjort til lægekunst og at
psykoser kaldes sygdomme.
En indarbejdet løgn, men "Du kan narre hele folket nogen tid og noget af
folket hele tiden, men ikke hele folket hele tiden"(Lincoln)

Det spinkle overlap mellem rigtig sygdom og sindsyge er

1. at begge kan symptombehandles med pillekemi
2. at hypokondri , også uden vævsforandringer, er stor del af normal-lægers
arbejdsområde, fordi patienter har selvbedrag.

Du skifter emne - du påstod sygdom hos mig. Men du flygter fra diagnose.

I talrige indlæg har jeg argumenteret for den respekterede videnskab der
hedder anti-psykiatri. Jeg nøjes idag med trådstart med kloge citater der
går imod din vanetænkning om at fysisk sygdom indgår i den slags indbildt
djævlebesætelse o.lïgn

Fra : Palle Jensen

Dato : 01-01-05 20:26

Den 01 jan 2005 mumlede Bo Warming noget i denne stil:

> Man kunne forestille sig

- Så du gætter? Nej det kan vi vist tilskrive nogen værdi.

> [...]
> En indarbejdet løgn, men "Du kan narre hele folket nogen tid og
> noget af folket hele tiden, men ikke hele folket hele

- Jeg forstår godt hvad du mener. Du kalder to mængder "forskellige".
Vi andre kalder den ene gruppe raske og den anden gruppe syge.
Folk er forskellige. Ikke raske eller syge. Tager du skitzofrene
patienter som et eksempel, så er det jo almindeligt at man hos disse
oplever at de overhovedet ikke har nogen sygdomsindsigt af nogen art.
Fænomenet "Syg? Mig? Neeej!" slet ikke ualmindeligt. I særdelshed
ikke hos psykriatiske patienter. At du benægter at du er afvigende er
derfor heller ikke underligt. Sjovt nok kviterer du med et paranoidt
citat fra Lincoln. Kan det undre nogen, at du bliver paranoid, når
omverdenen ikke forstår dine udskejelser?

> Det spinkle overlap mellem rigtig sygdom og sindsyge er
>
> 1. at begge kan symptombehandles med pillekemi

Spinkelt overlap? Vås.

Vil du så dermed indrømme at du er syg hvis der kunne præsenteres en
pille der ville få dig til at stoppe med at skide i syltetøjsglad og
efterfølgende prale af det?

> [...]
> normal-lægers arbejdsområde, fordi patienter har selvbedrag.
>
> Du skifter emne - du påstod sygdom hos mig. Men du flygter fra

Jeg er ikke læge. Jeg stiller ikke diagnoser. Jeg vedkender at jeg
har kaldt dig syg, fordi du udviser sygt adfærd. Det er en umulighed
at nå dig, fordi du så bare fremstiller et eller andet citat, der
udstiller mig som hovedperson i en eller anden sammensværgelse der
vil gøre alle syge....

LOL. Hvem er indbildsk siger du!

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-05 21:29

> - Jeg forstår godt hvad du mener. Du kalder to mængder "forskellige".
> Vi andre kalder den ene gruppe raske og den anden gruppe syge.

Og det er overfladisk smagsdommeri. Begræns din sygdoms-dømmesyge til dem,
der søger psykiaterhjælp eller er farlige.

> Folk er forskellige. Ikke raske eller syge. Tager du skitzofrene
> patienter som et eksempel, så er det jo almindeligt at man hos disse
> oplever at de overhovedet ikke har nogen sygdomsindsigt af nogen art.

Ja, hvis du ikke har sygdomserkendelse, kan du godt være syg og farlig.
Men at du afviser at være syg, er ikke et sygdomstegn.

> [...]
> citat fra Lincoln. Kan det undre nogen, at du bliver paranoid, når
> omverdenen ikke forstår dine udskejelser?

Jeg forstås næppe dårligere end andre. Men andre har et hyklerisk skuespil
hvor de smigrer hinanden og kalder hinanden normale og det blir til
sundhedstegn.

> Spinkelt overlap? Vås.

Så siger vi bare "overlap".

> Vil du så dermed indrømme at du er syg hvis der kunne præsenteres en
> pille der ville få dig til at stoppe med at skide i syltetøjsglad og
> efterfølgende prale af det?

Nej

> [...]
> at nå dig, fordi du så bare fremstiller et eller andet citat, der
> udstiller mig som hovedperson i en eller anden sammensværgelse der

Jeg har læst psykiatrilærebøger og har fornemmelse af deres latterlige
systemer
Du er blot mudderkastende - unormal=syg

> LOL. Hvem er indbildsk siger du!

At have falsk beskedenhed er typisk for depressive
Jeg er ikke megaloman-psykotisk fordi jeg ynder at forlyste og provokere med
overdreven indbildskhed - det er rollespil og konstruktivt.

Fra : Palle Jensen

Dato : 01-01-05 22:57

Den 01 jan 2005 mumlede Bo Warming noget i denne stil:

> Jeg er ikke megaloman-psykotisk fordi jeg ynder at forlyste og
> provokere med overdreven indbildskhed - det er rollespil og
> konstruktivt.

Og hvis det er det det handler om, hvorfor siger du det så ikke bare?

Altså at du provokerer. Opfinder ekstreme holdninger og lader som om
du udlever dem?

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-05 03:13

> [...]
> Og hvis det er det det handler om, hvorfor siger du det så ikke bare?
>
> Altså at du provokerer. Opfinder ekstreme holdninger og lader som om

Selvfølgelig handler det overordnet om at fremføre synspunkter, der er
rigtige og bidrager til størst mulig lykke for flest mulig.Lissom opfindelse
af computer og dampmaskine gjorde.

En bi-pointe er at illustrere, at falsk beskedenhed er både LØGN og KEDELIG

Der er ikke "opfindelse af holdninger" i at rapportere, reelle udførte
eksperimenter, som alle med fordel kan inspireres af, så ikke de en dag skal
handlelammes af hovent personale på plejehjem.

At gøre oprør mod personale-venlige dovne ble-løsninger er konstruktivt.

Hvorfor opfinder du at jeg "lader som om jeg udlever" - kom og se remedier
og eksperimenter, hvis du tvivler på noget. Konstater hjemmets luftløshed.
Indse at det er ikke Georg Gearløs fantasteri men simpel, praktisk "springen
over hvor gærdet er lavest"

Din automatik om at jeg "mumlede noget i denne stil" var sjov første gang,
men er usand. Er mine budskaber ikke krystal-klare?

Fra : Palle Jensen

Dato : 02-01-05 10:49

Den 02 jan 2005 mumlede Bo Warming noget i denne stil:

> Selvfølgelig handler det overordnet om at fremføre synspunkter,
> der er rigtige og bidrager til størst mulig lykke for flest
> mulig.Lissom opfindelse af computer og dampmaskine gjorde.

- OK

> En bi-pointe er at illustrere, at falsk beskedenhed er både
> LØGN og KEDELIG

- Måske kedelig, men da ikke løgn?

> [...]
> udførte eksperimenter, som alle med fordel kan inspireres af, så
> ikke de en dag skal handlelammes af hovent personale på

- Jeg har intet imod at du "opfinder" smarte ting til et plejehjem.
Men der er nogen kun GANSKE få der kan medgive at afføring i et
syltetøjsglas er smart! Urin ligeså. Selvfølgelig skal det ikke
foregå på et plejehjem!!

> At gøre oprør mod personale-venlige dovne ble-løsninger er
> konstruktivt.

- Ja. Men i dit tilfælde også modbydeligt klamt.

> [...]
> Konstater hjemmets luftløshed. Indse at det er ikke Georg
> Gearløs fantasteri men simpel, praktisk "springen over hvor

- Jeg opfinder intet. Men jeg medgiver at en diskussion med dig et
tæt på håbløs idet du springer rundt. Du skrev:

"Jeg er ikke megaloman-psykotisk fordi jeg ynder at forlyste og
provokere med overdreven indbildskhed - det er rollespil og
konstruktivt."

Derfor spørger jeg om dine udgydelser er fantasi og provokation. Men
læser paranoia over det hele? Hvis det hele er en stor provokation,
så forklarer det hvorfor du har så svært ved at argumentere for dine
synspunkter!

> Din automatik om at jeg "mumlede noget i denne stil" var sjov
> første gang, men er usand. Er mine budskaber ikke krystal-klare?

Det er altså ikke noget jeg "skriver" hver gang. Jeg har forklaret
dig det og du ved det også godt. Min E-mail klient sætter det ind
automatisk uagtet hvem jeg svarer.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-05 12:33

> Den 02 jan 2005 mumlede Bo Warming noget i denne stil:

> - OK

> - Måske kedelig, men da ikke løgn?

Den ideelle selv-beskrivelse er den mest korrekte - den er mere gavnlig end
den
FALSKE OG DERMED LØGNAGTIGE beskedenhed

For at illustrere, at man ikke gavner nogen ved at bøje nakken overdrevent
for janteloven -du-skal-ikke-tro-du-er-noget
er det nærliggende at forsøge sig med lidt storhedsvanvittig humor

> [...]
> Men der er nogen kun GANSKE få der kan medgive at afføring i et
> syltetøjsglas er smart! Urin ligeså. Selvfølgelig skal det ikke

Sandheden afgøres ikke ved flertalsafstemning.
Din ide om at jeg er sindsyg pga ekshibitionisme om lort-erfaringer
svarer helt til smagsdommeri rettet imod ordblinde
- at hvis du altid forveksler t og d i din stavning, så er du psykiatrisk
patient.
Kan du forklare mig en forskel mellem udnævnelse af ordblindhed til rablende
sindsyge og udnævnelse til sindsyge af, hvad ikke skader nogen fysisk, fx
psyke som min?

_Du_ skal da ikke afgøre hvad er passende, pænt og anstændigt på plejehjem
Hvis nu de gamle bliver enige om at pisse i potteplanterne - rager det så
dig?
Hvis de lorter i entreen, vil du måske ikke besøge din far - så droppper han
nok den ide. Det ordner sig selv. Vi behøver ikke autoriserede smagsdommere
om, "hvad er så ulækkert , at det er sygt".
Intet bør kaldes sygt, hvis ikke fysisk farligt - eller folk selv søger
psykiaterhjælp (eller der kan mikroskoperes afvigende hjernevæv, eller
scannes eller EEG-diagnosticeres - men det er yderst yderst sjældent.

> - Ja. Men i dit tilfælde også modbydeligt klamt.

Måske jeg syns dit skjortemønster er "modbydeligt klamt". Der er
modesnobbede kvinder, der ser forbrydelse i, at bluse og bukser ikke matcher
i farven.

> [...]
> læser paranoia over det hele? Hvis det hele er en stor provokation,
> så forklarer det hvorfor du har så svært ved at argumentere for dine

Der er lidt legesyge i min teen mig tosset på ng - men _why not_?
At du læser en diagnose - paranoia - ind i det, er 100% din fejl
Jeg synes, at jeg argumenterer godt for mine synspunkter - at det kan gavne
de gamle med nemme, dovne nær-løsninger istf toilet, når de ellers falder
på vandring fra seng til toilet.

> Det er altså ikke noget jeg "skriver" hver gang. Jeg har forklaret
> dig det og du ved det også godt. Min E-mail klient sætter det ind
> automatisk uagtet hvem jeg svarer.

Og du har valgt en mailklient med
en "sindsygt" dum, irriterende, monoton humor
Hvis jeg er syg - er du også.!
"Vi er allesasmmen tossede", hed en fin Dirck Passer film - ren
antipsykiatri

Fra : Palle Jensen

Dato : 02-01-05 20:17

> [...]

> Kan du forklare mig en forskel mellem udnævnelse af ordblindhed
> til rablende sindsyge og udnævnelse til sindsyge af, hvad ikke

- Der er en stor lighed. Begge dele er IKKE selvforskyldt, og det er
der sådan set ikke noget underligt i? Det der er problemet er at jeg
ikke taler ned til sindssyge eller ordblinde. Kan blot konstatere
tilstanden.

> _Du_ skal da ikke afgøre hvad er passende, pænt og anstændigt på
> plejehjem Hvis nu de gamle bliver enige om at pisse i
> potteplanterne - rager det så dig?

- Jeg tror jeg bidrager rigeligt til plejehjemmene via
skattebilletten. Selvfølgelig skal jeg være medbestemmende. Og jeg
frygter på ingen måde at de gamle kommer til at side og skide i
syltetøjsglas. Ingen instanser vil nogensinde tillade sådan noget
ukontrolleret svineri! Borset fra det så er der jo rent faktisk folk
som ikke kan komme ud af sengen og som skider i bleer og bækkener.
Men at raske mobile mennesker skulle gøre det er absurd. Ikke engang
primitive stammer sidder og skider eller pisser i en lille beholder
for derefter af være stolt af det.

> Intet bør kaldes sygt, hvis ikke fysisk farligt - eller
> folk selv søger psykiaterhjælp (eller der kan mikroskoperes
> afvigende hjernevæv, eller scannes eller EEG-diagnosticeres -
> men det er yderst yderst sjældent.

Er du ikke megalomanisk når du påstår at din holdning er mere korrekt
en hele den samlede psykiatri lægestab? Mage til vrøvl skal man da
lede længe efter. Er jeg ikke syg når jeg ligger med lungebetændelse
og 41 i feber? Jeg tæver jo ikke nogen så jeg er ikke syg. Vås.

(Spar dig bare for referencer til Nazityskland og Stalin. De har
ingen effekt)

- Doven? Ha ha.. Var det ikke dig der sagde du havde en ½ liter
flaske med urin ved siden af sengen? Det er sgu så dovent at det ikke
er til at fatte.

> Måske jeg syns dit skjortemønster er "modbydeligt klamt". Der er
> modesnobbede kvinder, der ser forbrydelse i, at bluse og bukser
> ikke matcher i farven.

Byt klamt ud med uhygiejnisk og sygdomsspredende. Lad være med at
bland begreberne.

> [...]
> synspunkter - at det kan gavne de gamle med nemme, dovne
> nær-løsninger istf toilet, når de ellers falder på vandring fra

Du fylder dine argumenter med bunkevis af støj. OK. Lad os betragte
dine gamle mennesker som er så svage og porrøse at de udsætter sig
selv for fare når de skal på toilettet. Prøv og luk øjene og forestil
sig de vågner om natten og skal skide. Så vil du have de skal sætte
sig på hug i sengen og skrue et syltetøjsglas op og få dirrigeret en
lort ned i glasset? Nej nej nej..

> Og du har valgt en mailklient med
> en "sindsygt" dum, irriterende, monoton humor
> Hvis jeg er syg - er du også.!

Jamen jeg snakker ikke om mig selv - i modsætning til dig. Jeg har
ikke påstået jeg ikke er syg. Jeg har blot konstateret at dit adfærd
minder meget om adfærd man finder hos folk som kan behadles for samme
adfærd med medicin.

> "Vi er allesasmmen tossede", hed en fin Dirck Passer film - ren
> antipsykiatri

Sikkert..

Fra : G.B.

Dato : 03-01-05 03:40

Palle Jensen <palle@GEORGE_BUSHsurfpost.dk> skrev i meddelelsen

> E-mail me? Sure. Just remove the president of the USA.

Lige til din orientering er det meget længe siden, at George Bush var
præsident for USA. I dag er det hans søn...

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-05 03:48

> [...]
> der sådan set ikke noget underligt i? Det der er problemet er at jeg
> ikke taler ned til sindssyge eller ordblinde. Kan blot konstatere

Selv ordblinde-eksperter er på bar bund om hvad er genetisk og hvad skyldes
tillært hjælpeløshed.
Dine forenklinger om "selvforskyldt" vidner om at faglitteraturen på området
er lukket land for dig.

Når "paradoksterapi" virker, og det gør den næsten altid, så er samfundet
(altså ikke især forældrene) klart en stor del af dyslexi-problemets
opståen.

> [...]
> Men at raske mobile mennesker skulle gøre det er absurd. Ikke engang
> primitive stammer sidder og skider eller pisser i en lille beholder

Ja - der er også naive sjæle, der tror, at når de sende penge til Sumatra,
så når pengene frem til værdigt trængende. Drøm godt.
De gamle kommer til at blive tortureret med ble-tvang -
- ville du nyde at have dit pis og lort mast op ad din sarte skridthud i
TIMEVIS i en alder hvor dit immunforsvar imod
candida-albikans-svampeinfektion er kraftigt aftagende?
Ble-ødselhed er ikke humanisme, men korrupt samarbejde med ble-fabrikanter
Selvfølgelig befinder min videnskab sig ikke på primitive stammers plan. De
ejer ikke let adgang til de perfekte lugttætte emballager med forskellige
egnede volumener og med tilhørende tætsluttende skruelåg.

> [...]
> lede længe efter. Er jeg ikke syg når jeg ligger med lungebetændelse
> og 41 i feber? Jeg tæver jo ikke nogen så jeg er ikke syg. Vås.

Har du ikke ynkelig slavemoral og soldater-autoritetstro, når du forguder
overlæger, der aldrig har kunne bevise, at de har helbredt en sindsyg eller
på anden vis gjort gavn. De er nødt til TVANG for ikke at patienterne skal
flygte fra dem - så skadelige er deres piller, elektrochok og bæltefiksering
Tvangsindlæggelse, tvangstilbageholdelse(musefældeklausul),
tvangsmedicinering, tvangsterapi - det tyder ikke på at de gør lykke.

> - Doven? Ha ha.. Var det ikke dig der sagde du havde en ½ liter
> flaske med urin ved siden af sengen? Det er sgu så dovent at det ikke
> er til at fatte.

Kreativ målrettet forsøg på arbejdsbesparelse skabte Edisons glødelampe og
dampmaskinen - beklager du hjulets opfindelse?
Den motiveredes af opfindsomme, nytænkende transportørers *dovenskab*.

> Byt klamt ud med uhygiejnisk og sygdomsspredende. Lad være med at
> bland begreberne.

Der afslørede du dig som en bevislig værre-end-Goebbels løgner. Som anklager
har du nu en klar bevisbyrde mht. at jeg har spredt sygdom. Løft den
bevisbyrde, eller erkend at kun had og usaglighed ligger bag dine barnlige
(eller patologisk-lyvende ?) mudderkastningsindlæg.

> [...]
> sig de vågner om natten og skal skide. Så vil du have de skal sætte
> sig på hug i sengen og skrue et syltetøjsglas op og få dirrigeret en

Som du kan læse i min forskningsrapport som Ugeskrift for Læger tog imod med
kyshånd og bragte på fremttrædende plads og opreklameret med opbakning fra
landets dygtigeste overlæge på området - så er mine metoder får
højtudviklede, at man uden at flytte sig i sengen griber ud efter
hjælpemiddel på natbordet, trykker og sætter tilbage og slumrer ind igen,
næsten uden at vågne.
At du skal opfinde sært besvær er tankevækkende. Angrib dog hvad jeg skriver
og ikke hvad du finder ville være overkommeligt at angribe, .

> Jamen jeg snakker ikke om mig selv - i modsætning til dig. Jeg har
> ikke påstået jeg ikke er syg.

Selvfølgelig har du ikke haft brug for at afvise mudderkast om at du er
untermensch. Du er ikke jøde der jødestjernes, sådan som jeg er, fordi
mobbere som dig har viklet sig ind i selvmodsigelser, og nødig vil tabe
ansigt

Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-05 23:57

"Palle Jensen" <palle@GEORGE_BUSHsurfpost.dk> wrote in message

> Byt klamt ud med uhygiejnisk og sygdomsspredende. Lad være med at
> bland begreberne.

Det er kun dig der blander begreberne sammen og tilsviner folk der ikke har
din æstetik vedr ligegyldige ydre smagsspørgsmål, for at være
sundhedsrisiko.
Jeg vil ikke kalde din anti-videnskabelige hetz for sindsyg, -
- men usaglig og rodet er den.

Der er kun praktiske fordele (ingen ulemper) i mine forslag om rationel
slippen af med ekskrementer uden vandring fra seng til toilet, når man er
gammel og skrøbelig..

Men tiden er måske ikke moden til min nytænkning, så dine aggressioner er
undskyldelige.
Imidlertid er det politisk oplysende, at du prøver at fejl-diagnosticere en
uproblematisk medborger som "sindsyg" , blot fordi aparte skal kanøfles, dvs
du er som nazier der forfulgte jøder

Fra : Palle Jensen

Dato : 01-01-05 23:00

Den 01 jan 2005 mumlede Bo Warming noget i denne stil:

> Og det er overfladisk smagsdommeri. Begræns din
> sygdoms-dømmesyge til dem, der søger psykiaterhjælp eller er
> farlige.

- Farlig eller til stor gene. Jeg er sikker på at du er klar over at
du er til stor gene? Det er ikke for at jeg vil kaste mudder efter
dig, men det er jo sådan det rent faktisk forholder sig..

> Ja, hvis du ikke har sygdomserkendelse, kan du godt være syg og
> farlig. Men at du afviser at være syg, er ikke et sygdomstegn.

Men det er aldrig den syges opgave at diagnostisere sig selv. Slet
ikke hvis hjernen ikke tænker korrekt!

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-05 03:25

> [...]
> du er til stor gene? Det er ikke for at jeg vil kaste mudder efter
> dig, men det er jo sådan det rent faktisk forholder sig..

Hvem er jeg til gene for? Individer der blot kan lade vær at åbne mine
indlæg?

> Men det er aldrig den syges opgave at diagnostisere sig selv. Slet
> ikke hvis hjernen ikke tænker korrekt!

Hvis hjerne der tænker mest korrekt, er oftest en SMAGSSAG altså subjektivt.
Hvis en hallucinerende persons små blå mænd får ham til at myrde, så er det
objektivt.
Det lyder som om du er tilhænger af umyndiggørende ekspertvælde, a la
Stalins hvor politiske dissidenter sendtes til Gulags behandlings-lejre uden
lov og dom.

"Vi alene vide" læger gør skade - tiden er til jævnbyrdighed og behandlere i
øjenhøjde.

Din logik kører i ring. Den syge skal ikke diagnosticere selv - du kommer
ind i en ond cirkel, hvor du gør manglende sygdomserkendelse til bevis på
sygdom.

Det er godt hvis folk lapper deres cykel selv, og
* det er godt hvis de løser deres psykiske problemer selv *
- psykiatri bør privatiseres, så ikke pille-pushere lokker i ulykke, og
handlelammende valium bliver skråplan imod elektrochok og bæltefiksering.

Fra : Palle Jensen

Dato : 02-01-05 10:56

> [...]

> Det lyder som om du er tilhænger af umyndiggørende ekspertvælde,
> a la Stalins hvor politiske dissidenter sendtes til Gulags

- Lad nu hver med at blande Stalin ind i en diskussion om syge sind.
Det understreger jo blot hvor svært du har ved at holde fatningen.

> [...]
>
> Din logik kører i ring. Den syge skal ikke diagnosticere selv -
> du kommer ind i en ond cirkel, hvor du gør manglende

- Hov! Det har jeg da vist aldrig sagt. Lad venligst være med at
lægge ordene i munden på mig.

- Der er jo i virkeligheden ikke så meget mere at diskutere. Du
erklærer at du ikke er normal, og det tror jeg vist godt du kan få
medhold i. Det du kalder ikke normal, er så til en vis grad det jeg
kalder syg. Det er du så ikke enig med mig i, hvilket for mig er helt
logisk i kraft af din manglende situationsfornemmelse.

= Paranoia

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-05 12:44

> - Hov! Det har jeg da vist aldrig sagt. Lad venligst være med at
> lægge ordene i munden på mig.

Du har grebet i blinde et postulat om, at jeg har mindre sygdomserkendelse
end du, og at derfor er jeg mere syg end du.

Du baserer din mudderkastning på, at du TROR , at hvis flere kritiserer end
roser mine lort-pis-ideer, så har du et flertal i ryggen der anser mig for
en så rablende outsider, at det må kunne kaldes sindsyge.

Udfra snak med psykiatere og læsning af deres lærebøger, kan jeg informere
dig, at de er hævet over din flertalsdiktatoriske, intolerante tankegang
om, at det u-normale er det u-raske. Læs de citater jeg netop lagde i ny
trådstart

Kun hvis man bliver dybt deprimeret at af være udenfor hygge og
normal-accept, kan der være nogen, der søger psykiaterhjælp og dermed kan
kaldes syge. Men er man en Glistrupsk individualist, der har det godt i sit
eget selvskab og ikke behøver uniformering, så er der ingen sygdom i det.

Overlæge psykiater Mogens Jacobsen kaldte i debat Glistrup for sindsyg uden
at have mødt ham.
Det var i strid med lægeløfte og misbrug af lægeembedet i stalinistisk
retning og overlægens kolleger foragter ham for denne uvidenskabelige
gadedrengeadfærd.

Fra : Croc®

Dato : 28-12-04 17:09

On Tue, 28 Dec 2004 11:18:36 +0100, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>Croc, f.eks., mener det er udtryk for intelligens.

Ja forstået på den måde at ingen kan tvivle på at B.W. uanset hans
underlige synspunkter, er betydeligt mere intellligent end dig.

Regards Croc®

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 27-12-04 12:23

Det var en lang omskrivning af, at Bo ikke har haft råd til at betale
kloakafgiften. Så bankede han ungerne, han troede sikkert det var deres
skyld. Gad vide om de også ligger gravet ned i haven.

M.V.H.....Benny..

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-04 12:39

"Benny Mortensen 9380" <wrapup1@kittymail.com> wrote in message

> Det var en lang omskrivning af, at Bo ikke har haft råd til at betale
> kloakafgiften. Så bankede han ungerne, han troede sikkert det var deres
> skyld. Gad vide om de også ligger gravet ned i haven.

Betaler man ikke den ejendomsskat som omfatter kloakering, så gøres udlæg i
ejendommen -
- din teori om at kommunen sætter prop i kloakken, er forkert.

Børn graves ikke ned, men spises - alt andet er resourcespild

Min livret er helstegte jødebørn, men det er ikke altid let at skaffe.

Iøvrigt burde det være tilladt at begrave sine slægtninge i sin have, blot
man mailede servitut til tinglysningen, så næste køber ikke overraskes af
kranier mellem gulerødderne.
Det urimelige forbud tvinger næsten til kanibalisme....

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 28-12-04 13:55

> [...]
> kranier mellem gulerødderne.
> Det urimelige forbud tvinger næsten til kanibalisme....

Det burde du jo have vidst, at det rent faktisk også er, bare din have er
stor nok, så er der ingen større eller uoverkommelige problemer i det.

M.V.H.....Benny..

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-04 15:46

> Det burde du jo have vidst, at det rent faktisk også er, bare din have er
> stor nok, så er der ingen større eller uoverkommelige problemer i det.

Jeg fik at vide af en bedemand, at uanset hvor stor haven er, så skal der
dispenseres af myndighederne, hvis man vil bygge mausolæum på privat grund.

Dødt kød interesserer mig grumme lidt, når ikke det er fra supermarkedet,
men principielt vækker det min harme som frihedskæmper, at staten skal
blande sig i, hvor man placerer sin fars lig, hvis ens søskende har
underskrevet fuldmagt om at de er ligeglade.

Det er mafia-korruption, der skal handlelamme og sikre kirkegaards og
begravelsesfirmaer status og indtægt, at der er lovregulering om noget så
ligegyldigt.

Hvad ved du - helt præcist. Jeg tror nok du har ret i at i en lille have
(som min på Nørrebro) ville man næppe dispensere, hvis min kone dør før mig
og gerne vil begraves der, hvor hendes katte er begravet ved husgavlen.

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 03-01-05 13:47

Kan ikke huske det, men læste bestemmelserne for det for en del år siden.
Men indrømmet, der skal en del almindelige villahaver til, for at grunden
opfattes som stor nok, men alligevel ikke uoverkommeligt.
Det ville faktisk være muligt rent pladsmæssigt for de fleste aktive
landbrug, men så kommer der noget med egnshistorie o.s.v... Som der også
lægges stor vægt på. Men man skal jo nok afskrive et par hektar, og tilføje
en pasningsgaranti på mindst 20 år. Så en altankasse på Nørrebro, eller et
frimærke på Amager, vil nok få det meget svært med at blive accepteret.

M.V.H.....Benny..

Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-05 15:25

> [...]
> et
> frimærke på Amager, vil nok få det meget svært med at blive accepteret.

Kan du se nogen fornuft i, at man ikke kan grave sin afdøde far ned i haven,
hvis det skrives i tingbogen, så næste ejer ved det, og hvis der graves over
½ meter, så ikke hunde graver liget op.?

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 03-01-05 16:41

> [...]
over
> ½ meter, så ikke hunde graver liget op.?

En almindelig grav, er så vidt jeg husker 7 fod dyb, hvilket vist er
minimum, og det svarer vist til 2,10 meter, så øv du dig bare i at skovle
... Nej det syntes jeg nu er helt fint. Man kan ikke forlange, at en
eventuel ny ejer, skulle respektere gravfreden for din far. Der er jo så
vidt jeg husker, lov om gravfred her i landet, og den er vist umulig at
overholde, i en almindelig have. Jeg tror nu heller ikke, at det virkelig
er i din interesse, at have ham liggende ½ meter under græsplænen. Har du
aldrig prøvet at køre bagved en af Kronjydens biler. Men hvis du kun
graver ham ½ meter ned, så behøver hundene ikke hjælpe til, så kommer han
op, helt af sig selv.

M.V.H.....Benny..

Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-05 16:53

> [...]
> aldrig prøvet at køre bagved en af Kronjydens biler. Men hvis du kun
> graver ham ½ meter ned, så behøver hundene ikke hjælpe til, så kommer han

Da Stalin lod tusinder af polske officerer grave ned, sjuskede soldaterne og
ulve gravede ligene op og derfor konstateredes at det var ved hans kaserner
og ikke ved tyske at henrettelserne var begået. (Og med russiske våben -
- det konstaterede bl.a. danske retsmedicinere.)
Men DK HAR IKKE SULTNE ULVE ELLER HUNDE der gider grave over ½ meter - man
skal være glubende sulten for at lugte sig frem til et så dybt nedgravet
ådsel.

Selvfølgelig skal efterfølgende ejer af min frimærkehave ikke respektere
gravfred for min japanske kone der gerne vil ligge blandt sine katte. Han
skal blot være ORIENTERET pr tinglysning så ikke hans børn får et chok når
de graver .

Overordnet syns jeg kun at love behøves, hvor der er risiko for fysisk skade
på folk - ejendomsret bør respekteres.

En kampesten på størrelse med et kranie der presses op af frosten er mange
årtier om at nå ½ meter - og det er altså ikke dødeligt at snuble over et
dødningshoved

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 04-01-05 12:39

> [...]
> skal være glubende sulten for at lugte sig frem til et så dybt nedgravet

Tja, der er nu himmel og bøf til forskel på Rusland og Danmark.
Min mindste hund er god for et hul på ½m på max 5 minutter, og det er bare
for at begrave sit kødben. Hvis den så kunne få en hel samling, bare ved at
grave ½m, så er jeg sikker på, at den også vil gøre det. Så hvis din nabo
har nogle tilsvarende, så ville din far og kone snart bo i hele nabolaget

> [...]
> skal blot være ORIENTERET pr tinglysning så ikke hans børn får et chok når

Jeg er rimeligt sikker på, at du ville blive gift med dit hus i stedet, for
du fik det aldrig solgt. Så jeg tror nu det er bedst, at døde bliver
langtidsparkeret på kirkegården, det er vi nok allligevel bedst tjent med.
Hvis gravstedet betød noget for dig, ville det da også være en fordel, at de
lå et sted, hvor du ikke behøver at snige dig ind, for at lægge en buket til
jul.

> Overordnet syns jeg kun at love behøves, hvor der er risiko for fysisk
skade
> på folk - ejendomsret bør respekteres.

For meget lang tid siden, var der heller ikke nogle love. De er opstået på
grund af manglen på samme. Desværre finder man ofte, når man vedtager en
lov, også et modtræk imod samme lov. Der er F.eks en lov der siger, at
ejendomsretten er ukrænkelig, men med loven om almenvellets bedste i hånden,
så holder den ikke i 5 minutter. Der står også med store fede typer på
pantebreve, at de er uopsigelige indtil udløb .... Det er de søreme heller
ikke . Så kommer så det gode spørgsmål, hvem skal så afgøre, hvad der
er til almenvellets bedste.
Det er sjovt nok, ikke en retsinstans.

Loven er en mærkelig skabning, for den er ikke skabt, for at skabe
retfærdighed, men kun for at kunne placere ansvar og skyld, eller hvis det
er det offentlige, så fritage dem for samme.

> En kampesten på størrelse med et kranie der presses op af frosten er mange
> årtier om at nå ½ meter - og det er altså ikke dødeligt at snuble over et
> dødningshoved

Måske i Rusland, men her kan det lade sig gøre på ganske kort tid. Det er
som du siger, ikke dødeligt at snuble over en sådan, men de fleste vil nok
gerne være fritaget.

Kommer i tanke om, at der for kort tid siden, var en udsendelse på DR tror
jeg det var, hvor en landmand havde bisat sin far, på en lille bakketop,
hvor han havde udtrykt ønske om at få lov til at ligge. Men om de kom ind
på reglerne for det, kan jeg ikke huske. Men DR kunne måske hjælpe der.

M.V.H.....Benny..

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-05 12:57

> [...]
> har nogle tilsvarende, så ville din far og kone snart bo i hele nabolaget

Nu har vi kun katte - men hvis efterfølgende husejer har hund, vil den nok
være så velfodret at den ikke graver efter et årgammelt råddent lig
½ m er vist nok, i de fleste tilfælde - og den der oplever dine
skrækscenarier er jo selv ude om det og skader ikke andre særlig meget.
At give bøde for usømmelig omgang med lig, som det skete med en motorcyklist
der havde døde far bagpå , er forkasteligt smagsdommeri og intolerance. En
advarsel havde været rigelig..

> [...]
> de
> lå et sted, hvor du ikke behøver at snige dig ind, for at lægge en buket

Det er jo MIT problem om jeg får det solgt.
Ikke statens.
Jeg tror kun gravsted betyder noget for min kone - men hvorfor ikke være
imødekommende overfor de særeste nykker. Ingen generes fysisk.

> [...]
> pantebreve, at de er uopsigelige indtil udløb .... Det er de søreme heller
> ikke . Så kommer så det gode spørgsmål, hvem skal så afgøre, hvad der

Vi skal forenkle lovjunglen - derfor min kværuleren om ligregler.

> [...]
> som du siger, ikke dødeligt at snuble over en sådan, men de fleste vil nok

Det du ej nedbrydes af, blir du stærkere af. Lad folk snuble .

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-05 02:54

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@SPAMFRItidsfaktoren.dk> wrote in message

> det at du skiller dig ud fra andre !, har du nogen sinde set andre tisse i
> et syltøjsglas midt i biografen

"Mener du det seriøst?" , spørger ML-78 klogt
som svar på Michael Meidahl Jensens værre-end-Stalin
intolerancebekendelse

Se det er en af pointerne i min ukritisable privatiserede
urin&afførings-forskning

= at få påvist at danskere er præcis så aparte-skal-kanøfles mindede som
tyskere, der engang jødestjernede afvigere.

Selvfølgelig bør sindsyge kun ses som
- en betegnelse for dem, der selv går ind i løvens hule og søger
psykiaterhjælp
- dem der er voldsfarlige på særlig uforståelig måde
- dem der har påvislig hjernedefekt - og det er under en promille af
psykiatrisk klientel.

Flertalsdiktaturets tvangsindlæggelser, tvangsmedicineringer og
tvangstilbagholdelser og tvangsfjernelser når afvigere er aparte, er noget
vi kender fra Stalins dissident-behandling på Gulag-sindsygehospitalerne,
Da overlæge, dr.med psykiater Mogens Jacobsen i Ekstrabladet 24maj96
fastslog at uden at have mødt politikeren så kunne denne TANKELÆSER se
psykose
"Mogens Glistrups personlighed er en ulykkelig stræben efter kærlighed,
beundring og prestige og at han blot fandt de punkter, hvor mange vælgere
ville give ham disse ting, og kørte så løs som den lille mands fortaler"
så gav andre psykiatere den kolde skulder til denne lægeløftebrydende
kollega.

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 05-01-05 18:59

Se det havde jo ikke meget med sagen at gøre, om hunden er nok så velfodret,
betyder mindre. Hvis hunden får færten af noget, så graver den, og da
hunden er ådsel æder, så ser den på sådan et gammelt kadaver, som du ville
kigge på den lifligste middag. Vi har også svært ved at se det utroligt
lækre, i lugten af en kokasse, men for hunden, er det den rene Elisabeth
Arden. Dine tænder ville nok heller ikke løbe i vand, når du så en
hestepære, men hunden vil løbe langt, for at få lov til at guffe et par
stykker i sig, og det selvom den lige har guffet den lækreste hundemad i
sig. Det er da muligt, at du hvor du bor, kunne nøjes med ½ meter, men jeg
tvivler. Hvis jeg skulle gøre det her, ville alt under 3 meter være for
lidt. Men jeg holder nu fast ved, at de døde hører hjemme på kirkegården,
og ikke i baghaven, og da i hvert fald slet ikke, hvis de ikke bliver
brændt.

M.V.H.....Benny..

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-05 21:07

> [...]
> lidt. Men jeg holder nu fast ved, at de døde hører hjemme på kirkegården,
> og ikke i baghaven, og da i hvert fald slet ikke, hvis de ikke bliver

Vilde katte æder fugle og rådden mad. Min kones Whiskas-fodrede katte dræber
duer og spurve og rotter men æder det aldrig skønt frisk.
Selvfølgelig vil kun sultne vildhunde grave lig op

ElisabehtArden parfumering med ådsler har betydning hos ikke-steriliserede
hunde i brunst/parringskonkurrence

Hunde der spiser fiberrige hestepærer - har næppe forekommet i Danmark i
hundred år.
Grønlandske hunde spiser menneske og tamhundelort - de er ultrasultne altid

7 alen er rigelig selv hvor sultne ulve og hyæner færdes - og det er vist
under TO METER

Tamhunde tør slet ikke grave i haver - og kun sådanne findes her i kommunen.
Samt ræve der er på lynhurtige hitandrun raids og ikke graver dybt om der så
lå stinkende lækkerier ½ meter nede. De skal have ro og gør det i skoven men
ikke nær huse

Du har ikke givetgrund til at staten ikke skal respektere min ejendomsret
til have og lig, der da levende gav mig fuldmagt
Hvem kanblive alvorligt skadet. Jeg opdager selv hvis opgravning sker -
typisk af gravko. Og så smider jeg i container. Risiko for knogler på
fortovet der skræmmer er en milliontedel pr år, højst
Så lille risiko for så lille skade, bør staten acceptere

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 07-01-05 12:59

> [...]
dræber
> duer og spurve og rotter men æder det aldrig skønt frisk.
> Selvfølgelig vil kun sultne vildhunde grave lig op

Højst mærkværdige katte din kone har. Nu har jeg aldrig observeret mine
katte tage duer, men spurve og markmus har de da spist med velbehag.
Spidsmus og rotter, afliver de bare. End ikke en sulten kat spiser dem.
Hvis du tror på, at hunde kun graver fordi de er sultne, så kan jeg da kun
sige, enhver er salig i sin tro.

> ElisabehtArden parfumering med ådsler har betydning hos ikke-steriliserede
> hunde i brunst/parringskonkurrence

Fortæl lige mine hunde det, for det er de ikke klar over

> Hunde der spiser fiberrige hestepærer - har næppe forekommet i Danmark i
> hundred år.
> Grønlandske hunde spiser menneske og tamhundelort - de er ultrasultne
altid

Tja, kan man ikke andet, så kan man jo altid vrøvle.

> 7 alen er rigelig selv hvor sultne ulve og hyæner færdes - og det er vist
> under TO METER

Det er muligt det er nok, men jeg har ikke set en grav endnu, hvor der ikke
har været ret så tæt på 2 meter ned til låget, så er hullet som regel i
hvert fald 2,5 meter dybt. Så hvad der er nødvendigt, ved jeg ikke, men jeg
ved så nogenlunde, hvad de plejer at gøre. Hvad de så bruger som begrundelse
for det, det vil jeg så overlade til dem, at svare på.

> [...]

> lå stinkende lækkerier ½ meter nede. De skal have ro og gør det i skoven

Tja, jeg ved sgu ikke. Men med din indstilling til ræve.... Du må bo i
København. Jeg ved ikke, hvor folk har den opfattelse fra, at ræven er Hit
And Run. Det passer heller ikke ret godt med, at folk klager over, at
byræve sorterer indholdet i skrældespandende. Det får det til at lyde, som
om ræve giver sig god tid. Ja mange byræve er ligefrem ligeglade med
tilskuere, hvis bare de forholder sig rimeligt rolige.
Du mener så at tamhunde ikke tør grave i haver )).... Det tror jeg ikke
du skal fortælle inde i hundegruppen, så vil latteren kunne høres, helt til
Hamburg.

> [...]
> fortovet der skræmmer er en milliontedel pr år, højst
> Så lille risiko for så lille skade, bør staten acceptere

Den behøver jeg ikke give dig, det gør loven for mig. Jeg er alvorligt
bange for, at det nok ikke lige står i min magt, at få den ændret. Selvom
det gjorde, tror jeg ikke, at jeg ville bruge den, for jeg syntes stadig, at
lig hører hjemme på kirkegården.

M.V.H.....Benny..

Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-05 13:19

> [...]
> Hvis du tror på, at hunde kun graver fordi de er sultne, så kan jeg da kun

Hvordan tror du den årtusind gamle tradition med at få en kat til at holde
rotteplage nede er opstået, hvis ikke katte dengang altid var sultne og
derfor intenst lagde sig på lur efter rotter og dræbte af sult.
Men idag - "Katte ka li Whiskas" - og en af mine lejere har finere
lækkerier - frisk fra halal-slagterbutik - til den af min kones katte han
har adopteret.
Du æder heller ikke ådsler af samme grund, som katte kun er lystdræbere og
ikke spiser pænt op

"To mand på en båd var ved at dø af sult, og så samlede de et halvråddent
lig op af havet, og den ene åd løs
"Hvorfor spiser du ikke med" sagde han, mæt, til den passive
Denne svarede, at han "Jeg fortrækker varm mad" og vidste jo, at om lidt
ville den første kaste op...."

> [...]
> det gjorde, tror jeg ikke, at jeg ville bruge den, for jeg syntes stadig,

Ordnung muss sein, er ofte intolerant og individualisme- og kreativitets-
blokerende

Fra : ibber

Dato : 07-01-05 13:45

> [...]
Selvom

> Ordnung muss sein, er ofte intolerant og individualisme- og kreativitets-

Spasser
Eller med et andet ord meget underlig

Fra : Amar

Dato : 07-01-05 15:44

> Spasser
> Eller med et andet ord meget underlig

Enig. Men Ibber... vi er rigtig rigtig mange der har BW i vores killfilter
fordi vi netop ikke orker at læse alt det lort han gang på gang lukker ud...
Gider du ikke klippe det væk hvis du i fremtiden orker at kommentere hans
latterlige udbrud...

Tak.

Amar

Fra : Nicolai

Dato : 07-01-05 17:35

> [...]
> fordi vi netop ikke orker at læse alt det lort han gang på gang lukker
> ud... Gider du ikke klippe det væk hvis du i fremtiden orker at kommentere

Og SKULLE der være en enkelt eller 2 der ikke kender ham, så prøv google og
check 1. hit . . . .

Fra : Bæ9

Dato : 07-01-05 22:00

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

> Og SKULLE der være en enkelt eller 2 der ikke kender ham, så prøv google
> og check 1. hit . . . .

hvem? Ibber?

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 08-01-05 01:55

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in

> Og SKULLE der være en enkelt eller 2 der ikke kender ham, så prøv
> google og check 1. hit . . . .

Tja... han må da beskrives som en meget speciel person...!?

/bm

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 08-01-05 12:23

> [...]
> har adopteret.
> Du æder heller ikke ådsler af samme grund, som katte kun er lystdræbere og

Det kniber åbenbart også med evnerne til at læse. Jeg skrev da vist, at
katte afliver rotter & spidsmus, men om den er nok så sulten, foranlediger
den sandeligen ikke til at spise dem. Du må gerne se om du kan stoppe dem i
halsen på dem, men du kommer alvorligt tilskade.
Så kald du bare mig, eller naturen mærkelig, jeg er helt sikker på, at
katten er bedøvende ligeglad. Den vil stadig ikke spise hverken rotter eller
spidsmus.

> [...]
> "Hvorfor spiser du ikke med" sagde han, mæt, til den passive
> Denne svarede, at han "Jeg fortrækker varm mad" og vidste jo, at om lidt

Den er så gammel, så selv kirkegårdsgraveren gaber.

> Ordnung muss sein, er ofte intolerant og individualisme- og kreativitets-
> blokerende

Vil det så sige, at fordi jeg ikke er enig med dig, så er jeg en afviger.
Jeg svøber lige mine højttalere ind i håndklæder, så jeg slipper for at høre
alle de grinende mennesker..... Nej jeg trækker sgu stikket ud i tre dage
))))))))))))))))))))))))))))))).

M.V.H.....Benny..

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-05 13:22

> [...]
>
> Den er så gammel, så selv kirkegårdsgraveren gaber.

> Vil det så sige, at fordi jeg ikke er enig med dig, så er jeg en afviger.

Ville jeg ikke fornærme dig , hvis jeg benægtede afvigelse hos dig?
Min pointe er ikke derom - men om at din hang til at lig skal på kirkegaard
er UKREATIVT og stopper fornuftig samfundsudvikling

Læs min start på ny tråd om rationel lighåndring igår

Og at jeg heller ikke har set katte spise rotter,ser jeg ikke som
sandsynliggørelse af at de ikke , hvis sultne, godtager dette gnaverprotein

Min kones katte har været forædte men fanget Nørrebros kloakrotter for
sportens skyld , og når jeg har set døde rotter, de ikke havde fanget, har
jeg ikke lagt dem i madskålen, for måske de havde fået rottegift.

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 08-01-05 14:48

> [...]
kirkegaard
> er UKREATIVT og stopper fornuftig samfundsudvikling

Det skyldes vel i grove træk, at det du kalder udvikling, forekommer mig, at
være et tilbagefald. Det var udvikling, da man opfandt kirkegården.

> Læs min start på ny tråd om rationel lighåndring igår

Nej tak, går aldrig med armbånd.

> Og at jeg heller ikke har set katte spise rotter,ser jeg ikke som
> sandsynliggørelse af at de ikke , hvis sultne, godtager dette
gnaverprotein

Næ, men du kan bare tage mit ord til troende. Hvis det forekommer svært, så
kan du såmænd nok også få det bekræftet, selv af nogen du kender.

> Min kones katte har været forædte men fanget Nørrebros kloakrotter for
> sportens skyld , og når jeg har set døde rotter, de ikke havde fanget, har
> jeg ikke lagt dem i madskålen, for måske de havde fået rottegift.

Det ville da også være aldeles fjollet at gøre, når katte ikke spiser
rotter.
Det ville virke lige så ulogisk, som en Skoda 105 S på grænseplader.

M.V.H.....Benny..

Fra : Bæ9

Dato : 08-01-05 15:02

"Benny Mortensen 9380" <wrapup1@kittymail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> rotter.
> Det ville virke lige så ulogisk, som en Skoda 105 S på grænseplader.

hermed hældt i alt.dk.landsbytosse.bo-warming - det bavl hører hjemme
andetsteds!!

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 10-01-05 12:47

"Bæ9" <handicappet@handicappet.handicappet> skrev i en meddelelse

Jamen hvis du ikke vil læse det, er der ingen der forbyder dig at springe
indlægget over. I øvrigt er det da din signatur som er handicappet.
Hvis du vil kalde folk for tosser, så kom ud med åben pande, og lad være med
at gemme dig, som en anden kryster.

M.V.H.....Benny..

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-05 15:33

> [...]
> at
> være et tilbagefald. Det var udvikling, da man opfandt kirkegården.

Håndtering sku der ha stået. Trådstarten er netop om at opfindelsen af
kirkegaarden var en dumhed.

> gnaverprotein
>
> Næ, men du kan bare tage mit ord til troende. Hvis det forekommer svært,
> så
> kan du såmænd nok også få det bekræftet, selv af nogen du kender.

Er man sulten nok, æder man alt der er næring i. Incl rådne rotter.

Sir du.

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 10-01-05 12:34

> "Benny Mortensen 9380" <wrapup1@kittymail.com> wrote in message

> Håndtering sku der ha stået. Trådstarten er netop om at opfindelsen af
> kirkegaarden var en dumhed.

Trådstarten her, er noget med en der tisser i sengen.
At det var en dumhed, er måske din opfattelse, men der er vi så bare ikke
enige, og da slet ikke på de præmisser du stiller op.

> Sir du.

Som jeg skrev, det kan du sikkert nemt få bekræftet, af nogen som du tror
på. Katte afliver konsekvent rotter, men efterlader den, der hvor den
afliver den. Aflivningen af rotten, sker også, meget atypisk for en kat,
uden nogen former for leg med byttet. Den fanger den, og et dræbende bid i
nakken, og død er rotten, hvorefter katten storspindende forlader rotten, og
overlader den frivilligt til en evt gadefejer.
Men det undrer mig, at du ikke vidste det, jeg læste jo i et andet indlæg,
at du oven i købet er højt uddannet, og når din kone så selv har katte, så
kunne du jo starte med at spørge hende.

M.V.H.....Benny..

Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-05 13:27

> [...]

> indlæg,
> at du oven i købet er højt uddannet, og når din kone så selv har katte, så

fornylig overværede jeg en af vore katte fare på en due. Hurtigt bid - og
den gik stolt derfra.
For den er altid mæt.

I naturen er sult ofte så grotesk at alt spises, og hvis du får bekræftet
eller især forklaret din teori om uvilje til rottekødspisning , så
interesserer det mig, lidt.

Hvorfor kan du bedre lide kirkegaarde end anden bortskaffelse af lig? Læs
min trådstart om "Rationel håndtering..."

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 12-01-05 13:11

> [...]
>
> I naturen er sult ofte så grotesk at alt spises, og hvis du får bekræftet
> eller især forklaret din teori om uvilje til rottekødspisning , så

Sig mig lige engang !!!.... Er du bange for at spørge konen ?? ), eller
har i et sprogproblem. Hvis du vil have den helt korrekte forklaring,
bliver du nødt til at spørge katten, for man ved ikke, hvorfor katten ikke
spiser rotter. Man ved bare, at det gør den ikke, og den dør hellere af
sult, end spise rotter. Du finder et slående bevis, hvis du studerer byen
Venedig. Kattene dernede er absolut fredede, og byen afholder udgiften til
fodring af kattene, netop for at kattene kan holde rotterne nede i antal.
Der er så mange rotter, at kattene uden problemer ville kunne leve tykt og
fedt af de rotter, som de slog ihjel. Men alligevel er det nødvendigt at
fodre kattene. Man mener faktisk, at for en hulens masse år siden, blev
byens vise fædre, trætte af at se på dissse radmagre katte, så man startede
en jagt på kattene, som derved blev reduceret voldsomt i antal, med det
resultat, at rottebestanden eksploderede, og at denne udryddelse af kattene,
var den direkte årsag til den store pest epidemi.

Teoretisk, kan det være fordi rotten er en utrolig god bærer af alle
sygdomme, men åbenbart selv immun over for de fleste.
En af mine egne ideer, er at rotten smager rædselsfuldt ( hvis man er kat )
på grund af dens store forkærlighed for at spise sæbe, og sæberester. Så
jeg forstår da godt katten, jeg ville også nødigt spise indholdet af
vandlåsen.

Men sjovt nok, fangede mine hunde for en tid siden, en rotte, den blev også
bare bidt ihjel, og efterladt. Så det er ikke sikkert at katten er alene om
denne adfærd. Det var endda kun den store af hundene, som ville bide den
ihjel, for den kunne gøre det, uden at skulle have rotten i munden.

M.V.H.....Benny..

Fra : Bo Warming

Dato : 12-01-05 15:19

> [...]
> denne adfærd. Det var endda kun den store af hundene, som ville bide den
> ihjel, for den kunne gøre det, uden at skulle have rotten i munden.

I Kina spisere de rotter, når de tilfældigvis fanger nogen - dyreprotein er
luksus så katte og hunde går heller ikke til spilde, men er selvfølgelig
ikke nær så ofte på menuen som and og svin og fisk.
Jeg har hørt og læst fra forskellig side at rotter skulle være meget intense
i smagen.Men stegt godt har det ikke været dårlig smag i belejrede byer,
siger de skriftlige kilder.
Det er nogle seje dyr - men de får bestemt sygdomme selv - i samme grad som
andre vilde dyr

At de skulle være særlig farlige for mennesker er vist en overdrivelse. Kun
når pest-epidemi er de væsentlige som smittebærere og den sidste i København
ophørte da stråtækte huse gik af mode o. 1710.
Rotter levede i folks tage og der dryssede lopper ned til menneskene.
Eneste sygdomsfare fra rotter efter WW1+2 er Weills syge, som kræver at
rotten tisser på æbler i dit skur og du sætter tænderne i æbleoverflade med
tis DER IKKE ER NÅET AT TØRRE IND

Min kone ved alt om hendes egne "børn" - tidligere 12 og nu 5 katte - men
ved kun som jeg at de ikke gider æde de fugle de slår ihjel i haven -
hverken spurve eller store duer.
Men de er stolte når det lykkes.
Sæbes smag er BASE - og base når ikke ud i kødet, det neutraliseres af
mavesyre.

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 13-01-05 16:18

Det forklarer jo stadig intet. Så det betragter jeg som en forklarings
udflugt. Eller hvad er det vi plejer at kalde det, en oversprings handling.
Det var dig selv, der gerne ville have forklaring. Så hvis din kone ved alt
om dem, så spørgs hende, og hun vil helt kunne bekræfte hvad jeg har
skrevet. Hvad jeg så kan have af teorier, kommer ikke sagen ved.
Jeg har ikke tænkt mig at afprøve, om man kommer til at smage af sæbe, for
jeg har ikke fundet en sæbe, jeg bryder mig om at spise, og desuden hader
jeg at spise mig selv.

M.V.H.....Benny..

Fra : Bæ9

Dato : 12-01-05 19:24

> Det var endda kun den store af hundene, som ville bide den
> ihjel, for den kunne gøre det, uden at skulle have rotten i munden.
>
> M.V.H.....Benny..

hvor lavt - en hund med gebis........