Sko til store fødder?
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 16-12-04 18:21

Min, søn, der havde de yndigste nyfødte babytæer for 15 år siden, er nu ved
at vokse ud af sine str 47 sko. Hvor er det, man finder større størrelser i
skoforretninger i København?
Vi kender godt Danmark Sko i Istedgade, men er der andre muligheder?

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 16-12-04 20:31

Hej.

Min lilebror bruger også str 47 i sko, men han køber da sko i helt
almindelige skobutikker - godt nok dyre mærker (fx D&G), men han har aldrig
været i en specialforretning. Vi bor dog i nordjylland. Ved ikke om
nordjyder har større fødder end sjællændere

mvh. Rikke.

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 16-12-04 21:16

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:fmlwd.232$bz6.92@news.get2net.dk...
> Hej.
>
> Min lilebror bruger også str 47 i sko,

jatak - men nu er det søde barn altså ved at vokse fra 47 og op i et større
nummer. Det er det, der er problemet.
Han mener, han så nogle i Stadium i str 48, men det største de havde i dag,
var 45.

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 16-12-04 22:18

> [...]
> større nummer. Det er det, der er problemet.
> Han mener, han så nogle i Stadium i str 48, men det største de havde i

Så må de kære skobutikker altså se at skaffe
et større skoudvalg, det kan da ikke passe andet!

Mvh.Bodil.

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-04 23:18

> [...]
> skoforretninger i København?
> Vi kender godt Danmark Sko i Istedgade, men er der andre muligheder?

Ecco har sko helt op til størrelse 50. http://www.eccoamager.dk De har nogle
ret lækre "Outdoor" sko.

Sportmaster har også sko i str. 48.

Tina

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 17-12-04 08:35

"Tina" <wunjo(snabelA)webspeed.dk> skrev i en meddelelse

<klip>

> Ecco har sko helt op til størrelse 50. http://www.eccoamager.dk De har
> nogle
> ret lækre "Outdoor" sko.
>
> Sportmaster har også sko i str. 48.

Jeg har bedt ham kigge forbi Sportsmaster på vej hjem fra skole i dag. Tak
for hjælpen *SS*

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk

Fra : Stine

Dato : 17-12-04 18:52

". Hvor er det, man finder større størrelser i
> skoforretninger i København?
> Vi kender godt Danmark Sko i Istedgade, men er der andre muligheder?

Prøv også : http://www.storesko.dk/

Hilsen Stine