Køb af Grandstream hos telefin!
Fra : Hansen

Dato : 16-12-04 15:55

Jeg har konto hos Telefin, men jeg kan ikke finde et link på deres
web-side der giver mulighed for at købe en Grandstream 486. Kan i hjælpe
med et link.
_________
Hansen

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 16-12-04 21:40

"Hansen" <brug_ikke_denne@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har konto hos Telefin, men jeg kan ikke finde et link på deres
> web-side der giver mulighed for at købe en Grandstream 486. Kan i hjælpe
> med et link.

Hos Telefin kan jeg heller ikke finde et link til at bestille adaptoren, men
af teksten på denne side: https://www.telefin.dk/help/guides.asp får man dog
indtrykket af at de kan levere en adaptor til deres egne kunder.

Estation har forskellige adaptorer, deriblandt den du søger:
http://www.estation.dk/group.asp?group=27

Datafon har også flere muligheder, deriblandt den du søger:
http://www.softpbx.net/datafon/hw.htm

Mvh
Claus

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 17-12-04 07:52

Hansen wrote:
> Jeg har konto hos Telefin, men jeg kan ikke finde et link på deres
> web-side der giver mulighed for at købe en Grandstream 486. Kan i hjælpe
> [...]

Hej

Du sætter bare kr. 649 + porto ind på din taletidskonto, og skriver til
os at det er gjort, så har du adapteren dagen efter.

webshop på vej :)

/Hans-Henrik

Fra : Hansen

Dato : 17-12-04 14:25

> [...]
>
> Du sætter bare kr. 649 + porto ind på din taletidskonto, og skriver til
> os at det er gjort, så har du adapteren dagen efter.

Tak
Hansen