Strikkeopskrifter for begynder efterlyses
Fra : Charlotte Jensen

Dato : 16-12-04 14:32

Er der nogle der har strikkeopskrifter med kan lave når man er nybegynder?

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-04 18:35

"Charlotte Jensen" <charlotte78@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der har strikkeopskrifter med kan lave når man er nybegynder?

I dette år er der kommet et hav af bøger med strikning for nybegyndere og
begyndere på markedet. Prøv biblioteket, der er garanteret noget brugbart.

Tina

Fra : Beck

Dato : 16-12-04 21:43

Jeg ved ikke om den er kan bruges til noget men der er lidt strikke sjov på
http://www.123strik.dk/

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 18-12-04 18:42

Thu, 16 Dec 2004 14:31:30 +0100, skrev "Charlotte Jensen"
<charlotte78@mail.dk> i dk.fritid:

>Er der nogle der har strikkeopskrifter med kan lave når man er nybegynder?

På denne side er der massevis af strikkeopskrifter i alle
sværhedsgrader, så kig dig lidt omkring på siden.
http://www.garnstudio.dk/design/indexdk.htm

--
mvh Gitte Sørensen
Gitte's Rodebutik: http://gydda.dk

Fra : Suhedeh

Dato : 03-01-05 23:09

Prøv Sys Fredens bog Strik Sammen - den indeholder også strikkeskole og er
ganske let at følge.

De fleste biblioteker har den