CD afspiller, hvad og hvor?
Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 16-12-04 13:47

Hej

I gamle dage var der noget der hed My first Sony en båndoptager til
musikglade børn.

Findes der noget tilsvarende i dag bare med cd i stedet for bånd?

Hvis ikke hvad har I så?

Mvh
Henrik

Fra : Holst

Dato : 16-12-04 13:54

Henrik Bruun-Petersen wrote:

> I gamle dage var der noget der hed My first Sony en båndoptager til
> musikglade børn.
>
> Findes der noget tilsvarende i dag bare med cd i stedet for bånd?

De sjældne gange jeg bladre i et katalog fra BR eller lignende har jeg
da set sådanne. Så hvis du tager et smut i BR, Toy'r'Us eller lignende,
vil du sikkert finde, hvad du søger.

Fra : Jesper Mathiassen

Dato : 16-12-04 14:17

tor, 16 12 2004 kl. 13:46 +0100, skrev Henrik Bruun-Petersen:
> [...]
> musikglade børn.
>
> Findes der noget tilsvarende i dag bare med cd i stedet for bånd?

Jeg har et gammelt mini anlæg fra brugsen til 299 eller deromkring.. det
er sådan et uden skuffe, blot med en lågen, og den starter selv cd'en
når lågen lukkes. det fungere helt fantatisk :)

- Jesper

Fra : Michael

Dato : 16-12-04 19:01

"Jesper Mathiassen" <styx@obel.aau.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har et gammelt mini anlæg fra brugsen til 299 eller deromkring.. det
er sådan et uden skuffe, blot med en lågen, og den starter selv cd'en
når lågen lukkes. det fungere helt fantatisk :)

Er jeg den eneste der kan se en masse underlige tegn der hvor der er/skulle
have været æ og å?

--
Michael

Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar
Brugt pigetøj sælges: www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges: www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Holst

Dato : 16-12-04 19:24

Michael wrote:

> [...]
> når lågen lukkes. det fungere helt fantatisk :)
>
> Er jeg den eneste der kan se en masse underlige tegn der hvor der er/skulle

Nej, der er sikkert andre end dig, og jeg kan nu også se dem i det quotede.

Det skyldes, at Jespers newsklient afleverer indlægget i utf-8, som din
newsklient åbenbart ikke forstår at afkode korrekt:

Der er vist ikke andet at gøre end at opdatere din newsklient eller
finde en bedre.

Fra : Michael

Dato : 16-12-04 19:41

"Holst" <newsdec04@shelter.dk> skrev i en meddelelse

[...]

Hvad er newsklienten og hvordan opdaterer jeg den?

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 16-12-04 19:56

"Michael" <michael-7500FJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Der er vist ikke andet at gøre end at opdatere din newsklient eller
> finde en bedre.
>
> Hvad er newsklienten og hvordan opdaterer jeg den?

Vi skal intet opdaterer, derimod skal Jesper sende sin tekst i et ordentligt
format.

Mvh
Henrik

Fra : David T. Metz

Dato : 29-12-04 01:51

Michael wrote:

> Hvad er newsklienten

Det program du læser nyhedsgrupper med: Outlook Express.

> og hvordan opdaterer jeg den?

et eller andet sted på producentens hjemmeside ...

David

Fra : Jesper Mathiassen

Dato : 19-12-04 18:20

tor, 16 12 2004 kl. 19:55 +0100, skrev Henrik Bruun-Petersen:
> "Michael" <michael-7500FJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Vi skal intet opdaterer, derimod skal Jesper sende sin tekst i et ordentligt
> format.

Det var ellers en opfordring der.. hvad er så et "ordentligt" format?

En opdateret version af outlook express, eller bedre endnu, Thunderbird,
Agent, Pan og flere vil vise mine tegn fint..

- Jesper

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 19-12-04 20:57

tor, 16 12 2004 kl. 19:55 +0100, skrev Henrik Bruun-Petersen:

> Det var ellers en opfordring der.. hvad er så et "ordentligt" format?

Åh ved du hvad det har jeg ikke meget forstand på, men min egen opsætning
har jeg kørt men i flere år nu og det har jeg ikke haft nogen problemer med.
I 0,01% af de indlæg jeg læser møder jeg et indlæg som dit, se du jeg har
opsæt min OE til at vise teksten med stor skrift størrelse men dit indlæg
vises med meget lille tekst men mun ikke det har noget men Unicode (UTF-8)
at gøre. Jeg kan så se at andre har meget større problemer med at læse dit
indlæg hos mig er teksten god nok men den er godt nok lille .

> En opdateret version af outlook express, eller bedre endnu, Thunderbird,
> Agent, Pan og flere vil vise mine tegn fint..

Det er jo en religions krig jeg ikke vil deltage i jeg er ligeglad med hvad
folk bruger bare folk kan læse mine indlæg og jeg kan læse Deres.

Mvh
Henrik

Fra : Jim Andersen

Dato : 20-01-05 12:43

> [...]
> til musikglade børn.
>
> Findes der noget tilsvarende i dag bare med cd i stedet for bånd?

Ikke som kan optage.

> Hvis ikke hvad har I så?

En discman der kan afspille mp3 (299 i Bilka) og et par gamle pc-højttalere,
og så en mp3-cd med ca 10 børne-musik-cd'er. Så skal de ikke selv pille
skiver ud og ind. Blot tænde på stikkontakten, og trykke på play og skip.
Og den kan tages med i bilen på ture, og sluttes til bil-radioen eller
hovedtelefoner.

/jim