php script der viser flere rss feeds?
Fra : Søren R

Dato : 16-12-04 13:15

Hej

Jeg har ledt og ledt efter et eller andet form for php script, der kan
vise adskillige rss feeds.

Jeg vil lave en personlig side, med de rss feeds, som jeg finder
interessant.. Er der nogen der kender et script i php, der kan det?

Jeg har fundet mange windows applikationer der kan, men ikke noget web
baseret
--
Søren R

¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤
¤ Nyheder om online gaming - http://www.esportnews.com ¤

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 16-12-04 16:19

Søren R wrote:

> [...]
> interessant.. Er der nogen der kender et script i php, der kan det?
>
> Jeg har fundet mange windows applikationer der kan, men ikke noget web

tag et kig på www.hotscripts.com under php, men ellers tag et kig på
bloglines.com De har tjenesten gratis!

Claus

Fra : AlleyKat \(FSS\)

Dato : 16-12-04 23:59

"Søren R" skrev:
> [...]
> Jeg vil lave en personlig side, med de rss feeds, som jeg finder
> interessant.. Er der nogen der kender et script i php, der kan det?

http://lastrss.webdot.cz/ - jeg bruger det på min lokale webserver til min
startside, så jeg lige har de 4-5 vigtigste feeds på min startside sammen
med en lille google søgeboks og linksliste.

MvH
AlleyKat