musik - javaapplet - plugin forskellige br~
Fra : Tine Müller

Dato : 16-12-04 11:48

Jeg er blevet opfordret til at prøve at søge hjælp i denne gruppe ang.
nedenstående, så nu må vi se om der er nogen herinde, som kan hjælpe?

/Tine

Fra : Jacob Atzen

Dato : 16-12-04 12:37

On 2004-12-16, Tine Müller <tinem@email.dk> wrote:
> Jeg er blevet opfordret til at prøve at søge hjælp i denne gruppe ang.
> nedenstående, så nu må vi se om der er nogen herinde, som kan hjælpe?

[snip]

Jeg har ikke kunne læse mig til, hvad det er du gerne vil lave udover
det er noget java applet. Hvis du vil have hjælp, bliver du nødt til at
komme med en lidt mere uddybende forklaring.

- Jacob Atzen

Fra : Tine Müller

Dato : 16-12-04 12:42

"Jacob Atzen" skrev

> Jeg har ikke kunne læse mig til, hvad det er du gerne vil lave udover
> det er noget java applet. Hvis du vil have hjælp, bliver du nødt til at
> komme med en lidt mere uddybende forklaring.

Jeg vil gerne have at sneen skal falde ned over billedet og at musikken skal
høres og helst i alle browsere. Den faldende sne er lavet med en javaapplet
og det er denne funktion som skal laves, evt. med php og så skal musikken
også gerne kunne afspilles uden for mange problemer.

/Tine

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 16-12-04 13:04

Tine Müller wrote:
> [...]
> og det er denne funktion som skal laves, evt. med php og så skal musikken
> også gerne kunne afspilles uden for mange problemer.

som jeg lige kan se det er det ikke php der skal / kan løse det problem
for dig.
php, asp og lignende afvilkes på serveren og ikke på jlienten (din browser)

men mon ikke du skulle prøve at få det lavet i flash, der kan man både
spille musik og få sne til at dale...

--
ulrik nielsen |