[Nokia 6230] Headset med radio
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 16-12-04 09:49

Kan det lade sig gøre at få et headset til en Nokia 6230 til at høre
radio i - men kun med én hørebøf?

Jeg har ledt "overalt", men det eneste jeg kan finde er headsets med
to hørebøffer - og ellers kan man ikke høre radio i det.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 16-12-04 10:12

ja.. men ikke org. mener jeg, evt noget fra en 6100 kan jo sagtens virke...
jeg har et uorg. der virker... !!!

Dennis

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 16-12-04 10:19

Dennis Nielsen <Denner[ANTISPAM]@webspeed.dk> skrev:
>ja.. men ikke org. mener jeg, evt
>noget fra en 6100 kan jo sagtens virke...
>jeg har et uorg. der virker... !!!

Tak for dit svar.

Jeg er sådan set ligeglad med om det er originalt eller om
headsettet er lavet til en Nokia 6230 - bare det virker.

Hvor kan jeg købe sådan et radioheadset med en enkelt bøf?

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Jørgen

Dato : 16-12-04 18:04

Jeg har haft et sæt fra GN der virker fint med en ørebøf kan bruges med bøje
og uden

mvh
Jørgen

Fra : Anders

Dato : 16-12-04 19:28

Thansen har nogle - godtnok med 2 ørebøffer...

Mvh
Anders

Fra : Dennis [9440]

Dato : 16-12-04 19:31

Jamen er det ikke bare gå ned i din lokale tele biks eller AtilZ / Bilka og
købe et uorg... ???