MS Windows
briani 27239
genveje væk med mere
Fra : Ukendt

Dato : 16-12-04 09:17

Hej
Pludselig kan jeg ikke bruge mine genveje til programmer i start eller
ikoner på skrivebordet. Jeg kan godt åbne et tekstdokument men altså ikke
Word direkte, sådan er det forresten med alle programmer. spamfigther er væk
fra outlook og min virusscanner ( antivir) er ikke aktiv og kan ikke
aktiveres. Har prøvet at lave housecall, der blev ikke fundet vira. Har
nogen haft lignende oplevelser ? og mere vigtigt fået det løst.

MVH
KK

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-04 13:26

Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe her ?
MVH
KK