Jeg har fået kan igen Hurra!!!!!!
Fra : Poul-Erik Hermansen ~

Dato : 16-12-04 01:14

Med venlig hilsen
Poul-Erik Hermansen Østergaard
- Tøm kattebakken ved privat svar
Efter jeg mistede min hankat, en krydsning mellem en Skovkat og en Main
Coon, en utrolig sjæl, der havde fulgt mig uden at blinke i 16 år, døde
han sidste år af nyre problemer. Det er næsten til at dø af, men så for
14 dage siden arriverede en ½års killing og entrede min hustru, han
ville med op, så de næste timer var utrolig spændende, idet min hustru
havde anskaffet en hundehvalp, en krydsning mellem en Collie, Golden
Retriever og en Labrador, et utroligt kærligt væsen, der i den grad
elkser uden betingelser. Der gik et par timer, hvor hund og kat så
hinanden an, så antog hunden katten som sin unge, dog fortsat lidt
jaloux, men moderskabet påvirkede hunden så meget at dens hormonsystem
rent faktisk fremprovokerede en løbetid. Hunden plejer og passer katten
i hoved og i hale, så det er en ren fornøjelse, og katten opfører sig
som om den har kendt primært mig i en menneske alder, vaner som min
gamle kat Mussi lagde for dagen, fortsætter sden nye Pjevs med, det er
en fornøjelse at møde en kat med følelsen af at jeg har mødt en gammel
kær ven.

Poul-Erik Østergaard

Fra : Denise

Dato : 16-12-04 07:39

"Poul-Erik Hermansen Østergaard" <pehoKATTE@BAKKEstofanet.dk> wrote in
message news:41c0d34d9f788@nerdgirl.dk...
> [...]
> gamle kat Mussi lagde for dagen, fortsætter sden nye Pjevs med, det er
> en fornøjelse at møde en kat med følelsen af at jeg har mødt en gammel

Hej
Tillykke med missen, ja de har det med at krybe ind under huden på os
mennesker
Dejligt det gik godt med sammenføringen.

--
Hilsen Denise

Fra : Britta Sørensen

Dato : 16-12-04 22:48

> [...]
> gamle kat Mussi lagde for dagen, fortsætter sden nye Pjevs med, det er
> en fornøjelse at møde en kat med følelsen af at jeg har mødt en gammel

Hej Poul-Erik.

Sikke en dejlig lille historie at læse fra virkeligheden. Det må være helt
fantastisk at overvære hund og kat
Tillykke med sammenføringen...

Mange hilsner Britta

---