MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
omskifte drev ?
Fra : The MANN

Dato : 15-12-04 23:33

hejsa NG

Jeg har lige opgraderet maskinen!!

Og fik Xp Home lagt ind hvor jeg havde en HD+ DVD

så smed jeg en HDér mere på ( hvor alle mine dataer er )

så nu har jeg : c drev hd1 (som den skal) på ide 1 som master

men dvd (jumpet som lave,men cable selected master)som D drev på ide 2 kabel

og sidste HDér som er jumpet som master på ide kabel 2( men midt på kablet )
som E drev

Så koblede jeg DVD en fra , men jeg har stadigvæk begge HDér som C og E drev

Når jeg nu kun har 2 HDér i skulle de da være C+D

Begge HDér er Seagate 80 giga , købt på samme tid

Nogle foreslag til hvordan jeg får de 2 HDér til at opføre sig som C&D ( og
DVD som E ,henholdsvis F,da jeg skal have en HDér mere på ?)

The MANN

Fra : John T.

Dato : 16-12-04 00:06

> Nogle foreslag til hvordan jeg får de 2 HDér til at opføre sig som C&D (
> og
> DVD som E ,henholdsvis F,da jeg skal have en HDér mere på ?)
>
> The MANN

Kontrolpanel/Administration/Computeradministration/Diskhåndtering,
højreklik på drevet og "Skift drevbogstav"
Vær opmærksom på at genveje skal oprettes igen (Skrivebordet)
de virker ikke mere når drevbogstav ændres.
John

Fra : John T.

Dato : 16-12-04 18:00

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vær opmærksom på at genveje skal oprettes igen (Skrivebordet)
> de virker ikke mere når drevbogstav ændres.

Det ville da være på sin plads med en tilbagemelding !!!!!!!!!!
John

Fra : The MANN

Dato : 16-12-04 18:59

> "John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse
>
> Det ville da være på sin plads med en tilbagemelding !!!!!!!!!!
> John

Hej Hej John

Først tak for anvisningen!!!!

og jo tilbagemelding er ret vigtig ,men nu skal jeg jo lige hjem fra
arbejde, og spise ,så tjekker news grups , følge de råd der nu er blevet
lagt , se om de virker , og så skrive tilbage !!!!!

Og ja det var lige det jeg manglede så endnu engang

Og god Jul

The (jule)MANN

Fra : John T.

Dato : 16-12-04 19:18

> [...]
> lagt , se om de virker , og så skrive tilbage !!!!!
>
> Og ja det var lige det jeg manglede så endnu engang

I lige måde !!
John