Database program
Fra : Alexandar [4200]

Dato : 15-12-04 22:57

Hej NG.

Jeg ved ikke om det er den rette NG at poste denne forespørgsel i, men jeg
prøver alligevel i håbet på at få et svar eller en henvisning til den rette
NG.

Jeg skal bruge navnet på et database program til at holde styr på min CD
samling. Jeg har en CD med et program, som hedder "Min musik" fra et firma i
Aalborg. Dette har dog en mangel, idet jeg gerne vil kunne undgå selv at
skulle taste alt. Det skal være sådan, at når CD'en isættes drevet, så går
programmet på nettet og finder titel og numre og lægger disse informationer
ind i db. Jeg vil derudover gerne have mulighed for at registrere så mange
oplysninger som muligt..

Er der nogle her, som kan hjælpe??

På forhånd tak

Mvh
Alexandar

Fra : Jesper Sommer

Dato : 28-12-04 02:46

Med alt resekt for små softwarevirksomheder i Aalborg, så brug i stedet
en af de større musikafspillere til formålet ... f.eks. Windows Media
Player, WinAmp, RealPlayer, osv. De har den feature du ønsker, og kan
alle gemme databaser over din musik - automatisk sorteret på genre,
kunstner, album, og alt muligt andet.

- Jesper¨