hvilke mysql?
Fra : Ole

Dato : 15-12-04 21:34

på mysql siden kan man downloade en stor eller en lille fil, hvilke skal man
downloade? det er til min egen computer

Ole

Fra : Ole

Dato : 15-12-04 21:54

"Ole" <o-madsen@tele2adsl.INVALID> skrev i en meddelelse
> på mysql siden kan man downloade en stor eller en lille fil, hvilke skal
> man downloade? det er til min egen computer

nu har jeg prøvet den lille, men når den sidste execute skal ske, og de 4
prikker kommer til syne, så vil den kun give et rødt kryds i "start....", og
så kan jeg ikke komme videre, har i nogle foreslag til hvad jeg kan gøre?

Ole

Fra : Ole

Dato : 15-12-04 22:03

> [...]
> prikker kommer til syne, så vil den kun give et rødt kryds i "start....",
> og så kan jeg ikke komme videre, har i nogle foreslag til hvad jeg kan

kom i tanke om database newsgruppen

Ole